fbpx
שולחן עץ

קונסולה כפרית מעץ

הרהיט המושלם לכל חלל בבית – ייחודי ופונקציונלי.

בעולם עיצוב הפנים לקונסולות יש מעמד מיוחד. זהו פריט ריהוט ייחודי “שהתברך” בשלל איכויות אסתטיות ופונקציונליות. קונסולות יכולות לשמש לשלל מטרות פרקטיות תוך יצירת אווירה נוסטלגית מרגשת, עם חיבור לטבע ולאמנות. בנויה לדורות, עמידה וחזקה, קונסולה בסגנון כפרי היא פריט יפיפייה, שימושי ורב תכליתי שישתלב באופן אותנטי בכל חלל ביתי.

לקטלוג קונסולות כפריות 

קונסלה כפרית לבית

מבנה ושימוש לקונסולות עץ

הקונסולה מורכבת מפלטה שטוחה, עם או בלי מגירות ומדפים מתחת, שעומדת על רגליים או מעל בסיס מוצק המיועד להצמדה אל הקיר. קונסולות מגיעות בשלל צורות, גדלים וסגנונות וניתנות לשימוש ורסטילי באזורים שונים בבית. כך, דגמים מסוימים מתאימים למסדרונות או לאזורי הכניסה ואחרים מיועדים לחללי אירוח, פינות אוכל וחדרי שינה. 

לקונסולות יש שפע של שימושים אפשריים – ניתן להיעזר בהן להצגת פרטי נוי, כדלפק כניסה או בתור פינת תה וקפה, שולחן קינוחים או בר אלכוהולי. קונסולות עם מגירות או מדף תחתון שימושיות גם כיחידות אחסון למגוון רב של חפצים ביתיים. בדירות קטנות הן מהוות לעיתים תחלופה חוסכת מקום לשולחן עבודה או פינת אוכל.

אלמנטים אופייניים לקונסולות כפריות מעץ

קונסולה בסגנון כפרי מאופיינת במראה מסורתי, חמים ונינוח, עם עיצוב ששואב השראה מהטבע. קונסולות כפריות עשויות בדרך כלל מעץ מלא, כגון אלון או אורן, או מעץ משוחזר. העץ אינו עובר עיבוד מאסיבי ולעיתים אף נשאר במצבו הטבעי, מציג חתך גזע עם תבנית טבעית של טבעות פנימיות. 

העיצוב של קונסולה כפרית מעץ מתבסס על קווים פשוטים ונקיים, עם מעט אלמנטים דקורטיביים. הדגש הושם על היופי הטבעי של העץ, ללא הפרעה של קישוטים מלאכותיים. דגמים רבים מעוצבים עם גימור גס או מחוספס, ליצירת מראה נוסטלגי בסגנון “וינטאג”. אפקט זה מעניק לרהיט אופי וכריזמה ויוצר סיפור ייחודי שמעצים את קסמו הפסטורלי. 

קונסולות כפריות נבנות לעיתים בסגנון אמנותי בעבודת יד. רהיטים ייחודיים אלה מכילים הדפסים, עבודות חריטה, תבליטים ושילובים עם אלמנטים מברזל מפורזל. דגמים משוחזרים יכולים לשלב חלקים העשויים מפריטי ריהוט ודקורציה או כלי עבודה עתיקים.

פלטת הצבעים חמה וארצית מתבססת על גוונים אדומים, חומים וצהובים, המדמים את צבעי האדמה, העשב, העצים והאלמנטים הנוספים מן הטבע. 

קונסולות מעץ מלא

טיפים לשימוש בקונסולה כפרית מעץ לעיצוב הבית

כאמור, האיכות המיוחדת של קונסולה טמונה ביכולתה לשמש למגוון רב של צרכים. לפניכם – מספר אפשרויות שימוש בפריט ריהוט זה בחללים שונים בבית.

כניסה לבית

קונסולה כפרית יכולה לשמש כדלפק בכניסה לבית. אפשר לתלות מעל הקונסולה מראת עץ, להניח עליה אגרטל עם פרחים, תצלומים ותמונות במסגרת, נרות או קטורת, סלים קלועים, קופסאות פח או עציצים. אם יש לקונסולה שטח אחסון, כמו מגירות או מדפים, ניתן להשתמש בה לצורך אחסון מטריות, כובעים וכפפות, מפתחות, מגזינים או דברי דואר.

קונסולה לכניסה לבית

סלון

בסלון, קונסולה כפרית יכולה לתפקד כמעמד לטלוויזיה, לרמקול לשלל מכשירי המדיה הנוספים. כדי להדגיש את האיכויות הדקורטיביות שלה, אפשר להניח עליה חפצי נוי מיוחדים, ספרים, נרות או עציצים. אפשר להשתמש במדפים או בשטח רצפה שמתחת לפלטת הקונסולה למקם סלים או קופסאות לאחסון משחקים, כריות נוי, שמיכות כירבולית, שלטים או חומרי יצירה.

פינת אוכל

בפינת האוכל, הקונסולה הכפרית הופכת למזנון דקורטיבי. השתמשו בה כדי להציג כלי שולחן מיוחדים, צלחות דקורטיביות, כדים אמנותיים מקרמיקה או זכוכית. התקינו מנורות קיר במראה פמוטים מעל הקונסולה כדי ליצור תאורת רקע מסביב לתצוגה. אם הקונסולה מאובזרת במגירות, ניתן להשתמש בהן לאחסון מצעי שולחן או סכו”ם.

חדר עבודה

במשרד ביתי, קונסולה כפרית יכולה לשמש כשולחן כתיבה קומפקטי או כמעמד למחשב נייד. השתמשו במגירות לאחסון ציוד כתיבה, מחברות או אביזרי מחשב. צרו סביבת עבודה נוחה, נעימה ואסתטית, באמצעות גוף תאורה, חוצצים, כלים לארגון, תצלומים ופריטי עיצוב מעוררי השראה.

חדר שינה

קונסולה כפרית לחדר שינה עשויה לשמש למספר מטרות. כך,  אם תתלו מעליה מראה, היא יכולה להפוך לשולחן איפור. כאשר צמודה לקיר שליד המיטה, היא תשמש כשידה שאפשר להניח עליה מנורת לילה, ספר, משקפי קריאה או שעון מעורר. אם ממוקמת ליד החלון, היעזרו בה כדי ליצור פינת קפה נעימה.
קונסולת עץ

קטלוג קונסולות