fbpx
שולחן עץ

רהיטים בסגנון וינטג’

רהיטים בסגנון וינטג’ מוסיפים סטייל וקסם לכל חלל בו הם ניצבים. טעימה קטנה מקונסולות, ספות, ויטרינות, שידות טואלט ועוד פרטי ריהוט אייקוניים בעיצובים המרגשים של פעם.

במציאות בה הטכנולוגיה כובשת את העולם וחודרת אל תוך כל תחומי חיינו, רבים מאיתנו מוצאים את עצמם מתגעגעים לימים של פעם, לתקופה שבה המינימליזם הקריר של אסתטיקה מודרנית עדיין לא נולד. פעם, לפני העידן של אינטרנט וטלפונים חכמים,  החיים היו פשוטים יותר, אך העיצוב היה מורכב, מלא צבע, אופי וייחודיות. לריהוט של פעם, הקרוי היום וינטג’ יש קסם נוסטלגי. רהיטים אלה אינם רק חפצים ישנים, אלא ביטויים מוחשיים של ההיסטוריה, אמנות, כישרון והשראה. ריהוט וינטג’ הינו מכלול רב של פריטים מסגנונות עיצוב שונים אשר נוצרו בעבר – בין 40 ועד ל-100 שנים אחורה. בין שלל פריטי וינטג’ תמצאו גם כסאות מהמאה ה-19 בסגנון קלאסי וגם ספות מאמצע המאה ה-20,  רהיטים אלו הינם אותנטיים, מעין שרידים של העבר, כאשר חלקם שופצו ושוחזרו למראה המקורי.

ריהוט וינטג' לבית

רהיטים מעוצבים בסגנון וינטג’

בזירת עיצוב הפנים המודרנית, טרנדים באים והולכים במהירות בזק. מה שהיה הדבר הגדול הבא רק אתמול, היום כבר לא מרגש ומחר יהפוך ללא רלוונטי. לא כך עם רהיטים בסגנון וינטג’ – הם מלווים אותנו לאורך השנים, חסונים לחלוטין לכל השיגעונות של אופנות חולפות. רהיטי וינטג’ מזמנים לחיינו סיפור היסטורי בעל משמעות ורגש ויוצרים רצף מרתק בין העבר, ההווה והעתיד. רהיטים מעוצבים בסגנון וינטג’ מעוררים השראה, התרגשות ופליאה אצל כל מי שמחפש אסתטיקה אל זמנית. לרהיטי וינטג’ יש מראה כזה שמתעלה על אופנות עיצוב חולפות. בזכות העיצוב האלמותי, פריטי ריהוט וינטג’ יכולים להשתלב בכל סגנון עיצובי, בין אם כפרי, קלאסי מסורתי, מודרני או אפילו עכשווי. מהקימורים החינניים של כורסת ארט דקו ועד לקווים הזורמים של שולחן קפה של אמצע המאה, הרהיטים האלה מעניקים אופי ותחכום לכל חלל.

שילוב רהיטים בסגנון וינטג’ בחלל שמעוצב בסגנון מודרני יוצר אווירה ייחודית, אקלקטית ודינאמית, הממזגת ישן וחדש. לעיתים קרובות, פריט אחד בסגנון וינטג’ עושה את כל ההבדל. המרחב, שעד לפני רגע היה סטנדרטי, מונוטוני ומשעמם, מתחדש ומשדרג, מאמץ לעצמו נוכחות ייחודית עם אמירה מקורית אמנותית.

קונסולות בסגנון וינטג’

קונסולות מעוצבות בסגנון וינטג’ הן פריטי ריהוט אייקוניים שמעניקים אווירה ייחודית. סגנון זה משתלב באופן מושלם במגוון סגנונות עיצוב פנים שונים החל מעיצוב פנים כפרי ועד עיצוב מודרני. קונסולות וינטג’ לרוב בנויות מחומרים טבעיים ואיכותיים כמו עץ וברזל, והן מתאימות למגוון רחב של חללים. עיצובן המיוחד של הקונסולות כולל קווים מעוגלים, צורות ייחודיות, צבעים ותחריטים מיוחדים המתכתבים עם הסטיילינג של התקופה שעליהן הן מתבססות. השילוב בין העבר להווה נותן לקונסולות וינטג’ ערך מוסף ומאפשר להן להיות חלק מעיצוב פנים חדשני ומעודן.

קטלוג קונסולות וינטג>>

'קונסולות וינטג

ספות בסגנון וינטג’

לספות מעוצבות בסגנון ווינטג’ יש נוכחות מרשימה בעיצוב הפנים היום. בהשראת המאה ה-19 ותחילת והמאה ה-20, הן מעניקות לחללים אווירה ייחודית שמשלבת בתוכה את היופי העתיק עם הנוחות המודרנית. הקווים המעוגלים, הגימורים המפוארים והפרטים הקופצים אל העין, מעניקים לספות אלו אלגנטית שמתמקדת בפרטים הקטנים. הספה בסגנון ווינטג’ מזמינה למסע בזמן לתקופה בה סטייל היה נועז ובעל אמירה. בין אם בסלון הבית או בחדר השינה, ספת ווינטג’ משרה חמימות ואווירה שמעניקה לכל חלל הרגשה של מקום שבו הזמן עוצר לרגע, והסיפורים העתיקים עדיין מחכים להישמע.

קטלוג ספות רטרו>>

ויטרינות בסגנון וינטג’

ויטרינות בסגנון וינטג’ משדרות תחושה של תחכום. רהיטים אלו נועדו להציג פריטי אספנות ופריטים דקורטיביים עם אווירה של קסם מהעולם הישן, העיצוב שלהן מעלה זיכרונות מתקופה שחלפה, בעוד שהסידור המוקפד של הפריטים בפנים מוסיף את הסיפור אישי. ויטרינות בסגנון וינטג’ משלבות צורה ותפקוד, ומציעות גם נקודת מיקוד נעימה ויזואלית וגם פתרון אחסון פרקטי המשלים סגנונות פנים שונים, מקלאסי ועד לאקלקטי.

קטלוג ויטרינות וינטג’>>

שידות טואלט בסגנון וינטג’

שולחנות איפור בסגנון וינטג’ מעוררים את הקסם והאלגנטיות של תקופות עבר. רהיטים אלה כוללים לעתים קרובות פרטים מקושטים, קצוות מעוקלים בחינניות וגילופים מורכבים שמזכירים תקופה של אסתטיקה אחרת. עשויים מעצים כמו מהגוני או אלון, הם מציעים מגע של נוסטלגיה, והופכים את פעולת ההתארגנות לטקס יוקרתי. שולחנות איפור בסגנון וינטג’ מגיעים בדרך כלל עם מראות מעוצבות באלגנטיות, מגירות אחסון ורגליים מחודדות בחינניות. שידת וינטג’ היא תוספת נהדר לכל חדר שינה או אזור הלבשה.

קטלוג שידות טואלט>>

שידות טואלט וינטג