שולחן עץ

רהיטי עץ מלא

מהגוני, טיק בורמזי ומנדי – רהיטים מעץ מלא עמידים לאורך זמן, באיכות ללא פשרות ובהתאמה אישית.

עץ הוא חומר עם הרבה נשמה, כוח, בעל סיבים יפים ומרקם מעולה. ניתן להפיק רהיטים מסוגי עצים רבים אבל שילובם הסופי בבתי תלוי במיקום ובסוג העץ הנבחר. ישנם עצים אשר מתאימים לריהוט גינה, מקלחות ומטבחים ויש סוגי עץ הנכונים יותר לבנייה של שולחנות אוכל, ארונות, קונסולות ועוד.

התאמת סוג העץ לרהיט

סוגי עצים מתאימים לרהיטים שונים ויש לדעת היטב מהו סוג העץ אשר בו ניתן לעשות שימוש כאשר מייעדים פריט ריהוט לחלל מסוים.

טיק בורמזי – עץ טיק בורמזי הוא עץ מאוד דחוס המתאים להכנת פלטות עליונות למטבחים ולארונות המיועדים למקלחות. זהו סוג עץ הדוחה מים בשל דחיסותו והוא אינו מתפוצץ או נסדק במגע עם המים לאורך זמן.

מנדי – עץ מנדי הוא עץ קליל יותר מאשר טיק בורמזי ובעזרתו ניתן לעצב פינות אוכל, שידות ורהיטים מרכזיים יותר. עץ מנדי מאפשר להגיע לרמת גימור משתנה בהתאם לרצון הלקוח עם שילובים של צבעים שונים.

עמידות, עיצוב וסגנון

רהיטים מעץ מלא עמידים לאורך שנים. הרהיטים הללו דורשים תחזוקה וחידוש לכה בצורה מינימאלית ביותר. תחזוקה נכונה של רהיטים מעץ מלא יעניקו את היכולת להעביר אותם מדור לדור במשך הזמן.

כאשר מעצבים חללים בבית ובוחרים לעשות שימוש בעץ מלא יש לבחור תחילה את סוג העץ ורק לאחר מכן לחשוב על הסגנון העיצובי ורמת הגימור שלו. רהיטים המעוצבים בסגנון כפרי יהיו עשויים מעץ מנדי כי הוא קליל ובהיר יותר ואילו רהיטים בסגנונות קלאסיים יורכבו מעץ מהגוני או טיק בורמזי.

חידושים בעולם הריהוט

רהיטים מעץ מלא קיימים כבר במשך דורות על גבי דורות בכל רחבי העולם, אבל גם בענף זה ישנם חידושים והמצאות כמו שיפור רמת החספוס של העץ, טכניקות משתנות של התזת חול וצביעה המבליטה את הסיבים הטבעיים של העץ ומעניקים לו מראה כפרי קלאסי.

חידוש נוסף ברהיטים מעץ מלא הוא השימוש בטכניקת צביעה על בסיס שמן. צבע השמן מגיע כיום בגוונים רבים ושונים, בשונה משנים קודמות והוא מדולל יותר. ניתן בעזרתו לצבוע רהיטים לצבעי אפור, לבם, חום ועוד. רהיט אשר נצבע בצבע שמן עמיד יותר לאורך זמן ותמיד ישנה אפשרות לשנותו לפי בחירה אישית.

אלמנט חדש אשר נוסף בעת האחרונה אל עולם הריהוט הוא צבע סיד. הצבע מוחדר אל חריצי העץ ולאחר שהוא עבר התזת חול. כאשר מסתיים תהליך הצביעה עם הסיד, הריהוט עובר לעיבוד עם לכה מט כדי לשמר את המראה הטבעי של העץ ומונע סימני מים וכתמים עתידיים.

רהיטי עץ מלא

עיצוב הרהיט

רהיטים בהזמנה אישית עוברים תהליך שלם עד שהם מגיעים אל בית הלקוח. התהליך עצמו מתחיל בשרטוט המוצר בהתאמה מוחלטת לרצון הלקוח הכולל אורך, רוחב, עומק, גובה, צבע, רמת גימור, בחירת סוג העץ בהתאם למיקום בבית ועוד.

תהליך הקמת הרהיט עורך כ – 3 חודשים אשר במהלכם ניתן לראות ולערוך בו שינויים. גם לאחר תום בניית הרהיט עדיין אפשר לשנות את צבעו או את רמת הגימור שלו בהתאם לסוג העץ אשר נבחר. סוגי עץ מסוימים או שימוש בטכניקות כמו צבע שמן יקלו על עריכת שינויים גם לאחר שהרהיט מוכן.

product5
product5-logo
chair-img