שולחן עץ

שולחנות אוכל לבנים | כסאות לבנים לפינת אוכל | שידות לבנות | מיטות לבנות

רהיטים לבנים לעיצוב הבית באווירה שלווה, קלאסית, מינימליסטית או רוחנית, בגישה מעשית וחסכונית.

לא משנה אם תקראו לזה טרנד עכשווי חם או פשוט חיפוש אישי אחר שלווה ורוגע בעולם של תהפוכות כלכליות ופוליטיות – הלבן תופס תאוצה בפופולריות שלו בכל הקשור לעיצוב פנים ורהיטים. גם ללא קשר לאפנות וטרנדים, הצבע הלבן הוא הפייבוריט הנצחי של עיצוב הבית ויש לכך סיבה טובה. גוונים של לבן מעניקים לחלל אווירה של פתיחות, אווריריות וניקיון גם אם מדובר בחדר קטן ממדים. לבן מעורר בנו תחושות של תמימות, תקווה ומשהו על-זמני, לכן, במציאות של לחץ ואי וודאות בו אנו חיים, זה רק טבעי שנעדיף לצבוע את סביבתנו בגוונים של לבן.

רהיטים לבנים

ריהוט לבן מתאים להכול

רהיטים לבנים יפיחו רוח חיים בכל חדר או חלל בביתכם. שולחן אוכל לבן המעוצב בסגנון כפרי מכוסה בפלטת עץ מלא גולמי עם כיסאות לבנים תואמים יכניסו לפינת האוכל אווירה של שמחה ופתיחות. ספה מרופדת בלבן או כורסת בד בגווני קרם ייצרו איזון מבורך ומרענן כנגד סלון עור כהה וסולידי. מראה לבנה או שרפרף עץ לבן יוסיפו תחושה של ניקיון לחדר הרחצה. מספיק להציב ראש מיטה מרופד בלבן או ארון בגדים מעץ בצבע קרם שמנת וחדר השינה שלכם יתמלא אור ואנרגיות טובות.

העניין הנפלא הוא שלבן עובד עם הכל. הוא יכולה להופיע לצד גימורים כהים וליצוק ניגודיות מרשימה, או לחלופין להיות חלק מפלטת צבעים ניטרליים ולהוות סוג של רקע לגוונים המרכזיים שעליה רוצים לשים דגש.

רהיטים לבנים בפשוט

פלטת גוונים לבנים

לא כדאי להשקיע מאמץ בניסיון להתאים את הגוון הלבן המדויק של כל פרטי הריהוט אחד לשני. במקום זה תשקלו לשלב גוונים של לבן צהבהב או בז’ עם לבנים אפורים קרירים או גווני שמנת כדי למנוע את תחושת הסטריליות שעלולה להתקבל משילוב בלבן אחד בלבד בכל הרהיטים.

בעבודה עם פלטת גוונים לבנים מומלץ להשתמש במרקמים שונים. כך למשל אפשר להניח על ספת עור לבנה חלקה כריות בד ולשלב אותה בחדר עם וילונות או רהיטים לבנים מרופדים אחרים במגוון סוגי בדים שונים עם דוגמאות רקמה או הדפסים. טקסטורות מעניקות עומק לחלל והופכים אותו למזמין.

רהיטים לבנים וגמישות עיצובים

 בחירה ברהיטים לבנים לבית מאפשרת לבצע בעתיד התאמות ושינויים בעיצוב פנים בלי להחליף את כל פרטי הריהוט. שינוי צבע הקיר לדוגמה לא יפגע במראה הכללי של החלל שבו נעשה שימוש בריהוט לבן, אלא פשוט יהפוך את החדר מרציני לעליז, ממתוחכם לחמים ומזמין או להפך. יהיו ההחלטות לגבי עיצוב מחדש של ביתכם אשר יהיו, תחליפו ריצוף, וילונות, או תשלבו פרטי ריהוט חדשים בחדר – הרהיטים הלבנים יחיו בשלום עם כל מצב חדש ויתמזגו בו בקלילות ובטבעיות.

לגמישות זו קיים היבט כלכלי ניכר. רהיטים לבנים איכותיים יוכלו לשמש אתכם לתקופות זמן ארוכות ולאפשר לשחק ולעצב את הבית  בתקציבים נמוכים באמצעות רכישה של מוצרים לא יקרים כגון טקסטיל, שטיחים או אביזרי עיצוב לבית ללא צורך בהחלפת רהיטים.

ריהוט לבן בבית עם ילדים

אין סיבה אמתית לפחד מריהוט לבן בבית עם ילדים קטנים או לדחות את הקניה לעוד 20 שנה. האבק פחות נראה לעין על גבי רהיטים לבנים מאשר על ריהוט כהה, ריפודים לבנים חדישים לרוב עמידים לכתמים או ניתנים להורדה וכביסה.