fbpx
שולחן עץ

לקטלוג מראות עץ בגלריית רהיטים >

בדרך כלל אנו נראה מראות בחללים שימושיים כדוגמת חדר השינה או חדר הרחצה, אבל מראות הן כבר מזמן לא רק רהיט פונקציונלי הן תופשות מקום של כבוד בעיצוב הבית. שימוש במראות בחללים שונים בבית ייתן לנו תחושה של חלל גדול יותר ומואר יותר מכיוון שמראות משקפות את הסביבה ומחזירות אור. תליית מראות על קירות הבית תאפשר לשדרג בקלות פינות שונות בבית ולהפוך אותן למוקד עניין מרכזי בעיצוב הבית. ניתן לשלב מראות בכניסה לבית, במסדרונות או כאלמנט עיצובי על קיר מרכזי בבית.

מסגרת מראה מעץ מלא

מסגרת המראה היא בעצם מה שנותנת את הטון העיצובי. מסגרת עץ תהפוך את האלמנט העיצובי למרשים, כזה שיקשט את הקיר וישדר קו עיצובי. מראת עץ מלא תעניק לחלל הבית הרגשה ביתית וחמימה. לעץ מלא יש טקסטורות מיוחדות וייחודיות שלא ניתן לקבל מעץ מעובד. כמו שאר פרטי ריהוט עץ מלא, גם המראות בעלות מסגרת מעץ מלא עמידות יותר לנזקי הזמן והסביבה והן ישמשו אתכם שנים ארוכות בניגוד למראות מעץ תעשייתי אשר עשוי מסיבים או שכבות מודבקות ולכן אינו מחזיק מעמד זמן רב. בנוסף, עץ טיק מלא ומספר סוגי עץ נוספים הם בעלי עמידות גבוהה למים ולחות, לכן מראות עשויות מעצים אלה מתאימות לשימוש בחדרי רחצה.

מראות מגיעות במגוון רחב של צורות וגדלים וכך גם במגוון רחב של מסגרות עץ, המראה היא ריהוט משלים לבית ומראה עם מסגרת עץ מלא תתאים לכל סגנון עיצובי הנמצא בביתכם. כך לדוגמא, אם הבית מעוצב בסגנון כפרי נבחר במראה עם מסגרת עץ מסיבית, גדולה ומרשימה. לעיצוב מודרני נבחר במראה במסגרת עץ עדינה יותר. עיצוב פנים בסגנון נורדי גם הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו ניתן לשלב מראת עץ בחדר. מסגרת עץ בגימור טבעי מעוצבת בקוים מינימליסטיים תיראה מושלם על רקע רצפת פרקט מעץ מלא ולצד רהיטי עץ נוספים. קיימות מסגרות עץ מגולפות המשרות הרגשה מלכותית וייחודית, מראות בסגנון עתיק בניחוח וינטג’ רומנטי או מראות עץ אובלית אשר מרככות את הנוקשות של הקווים הישרים בבית. מבחר עיצובי המראות הוא אינסופי.

מראה עומדת

מראת גוף עומדת יכולה לשנות לחלוטין את העיצוב בחדר השינה, מראות גוף הן רהיט עם נוכחות ומראה עומדת תגדיל את החלל באופן משמעותי. מראת עץ עומדת תשדר חמימות ונעימות בחדר השינה, ותוכל להשלים את עיצוב החדר ולתת לחלל טאצ’ ושייק ייחודי שיתאים בדיוק לחדר השינה שלנו וכמובן תשמש אותנו ביום יום בצורה נהדרת. ישנה מראה עומדת עם מגרות, מראה עומדת מעץ, מראה מלבנית גדולה, מראות מתכוננות ומראות משולבות שיכולת לעזור לנו לראות את עצמינו מכל הכיוונים. גם כאן ישנם אפשרויות עיצוב בלתי מוגבלות.

שימוש מפתיע במראות

ניתן להשתמש במראות בדרכים מפתיעות ולא רגילות, מראה היא מוצר פונקציונלי אך ניתן להשתמש בה בדרכים יצירתיות ובכך להפוך את החלל שלנו למיוחד וייחודי יותר. במקום לתלות אותן ניתן להשעין אותן על הקיר או על מדף, במקרה כזה צריך לקחת בחשבון שההשתקפות שלנו תתעוות. אפשרות נוספת היא ליצור קיר מראות בשילוב מסגרות עץ שונות ובכך לייצר מוקד עניין בעיצוב החדר. ניתן להשתמש במראות בכדאי להאיר חללים אפלים כשאנו משחקים עם החזרת האור של המראה או לתלות את המראה בגובה לא פונקציונלי. בשל מגוון המראות הקיימות ומגוון המסגרות בניגוד לרהיטים אחרים אנחנו יכולים לשחק עם מיקומים ופונקציות.

תליית המראה

חשוב לתת למראה מקום של כבוד על הקיר מכיוון שהיא שהיא רהיט עם נוכחות כמו שכבר אמרנו היא מגדילה את החלל ומחזירה את האור. בכדאי לנצל את כל היתרונות של המראה כדאי להציב או לתלות אותה מול חלל פתוח ומואר. כדאי לתלות מראות במקומות שמרגישים קטנים או צפופים בשל ההשתקפויות במראה החלל יראה גדול ומרווח יותר. במידה ורוצים מראה פונקציונלית חשב לתלות אותה בגובה המתאים לדיירי הבית, כך שכולם יוכלו להתבונן בה ולהנות מהשתקפויות שלהם. כדאי להקפיד שהמראה תהיה צמודה לקיר מכיוון שתלייה לא ישרה עלולה לגרום לעיוותים בהשתקפויות. חשוב מאד לזכור שתמיד צריך לתלות או להניח מראות בצורה בטיחותי שחלילה לא תיפול ותשבר.