רהיטי עץ מלא

רהיטים בהזמנה אישית

אנחנו יודעים כמה קשה למצוא את הרהיט המושלם הביתה שהוא בדיוק, אבל בדיוק, כמו שרציתם. אצל היבואנים לא תמיד תמצאו את העיצוב שרציתם ואצל הנגרים לא תמיד תמצאו את העץ שרציתם…ואם אתם מחפשים משהו מורכב, שחשוב לכם שייראה אותנטי – כמו ריהוט בסגנון עתיק, קלאסי, פרובאנס וכדו’ – זה בכלל לא פשוט.
אצלנו זה פשוט! אנו משלבים בין יתרונות הייבואנים שעובדים עם עצים מיוחדים שאין בארץ, ועם אומני עץ מסורתיים עם יתרונות הנגריה שיכולה לבצע כל הזמנה – עפ”י תמונה, שרטוט של מעצב או חלום.
התפיסה שלנו שונה משל כל החנויות. כולם יעדיפו שתקנו ממלאי ולכן בד”כ המחיר להזמנה מיוחדת יהיה יקר יותר. אצלנו זה בדיוק ההיפך! חשוב לנו שתקבלו רהיט בדיוק כמו שאתם רוצים, ולכן אצלנו – דווקא על הזמנה מראש תקבלו 20% הנחה מהמחיר המלא.
איך זה עובד אצלנו? התהליך הוא פשוט

ספה בהתאמה אישית

שלב התכנון – נשב איתכם להבין את הרהיט אותו אתם חולמים לבית, נקשיב מה הצרכים ומה החזון שלכם ונגיע יחד איתכם לעיצוב המושלם אותו אתם מחפשים ברהיט. נחליט ביחד מאיזה עץ הכי כדאי לייצר ואיזה גימור וצבע אתם רוצים.
נעביר את כל החומר לספק המתאים לכך באינדונזיה, בהתאם לסגנון שאתם מחפשים ולאומנות בעץ הנדרשת לשם כך, ובשלב הראשון יכין עבורכם שרטוט מדוייק של הרהיט שעד עכשיו היה אצלכם בראש. עכשיו הוא כבר קורם עור וגידים וקווי מיתאר, ומידות ופרטים…

ספת עץ

לאחר שאתם מאשרים את השרטוט – יעבור הרהיט לייצור לפי המפרט שאתם בחרתם – סוג העץ, פרטים, גימור, צבע
בזמן העבודה נשלח לכם את התמונות של הרהיט בשלבים השונים של הייצור שלו – תראו אותו בהתחלה בעץ טבעי, לא צבוע, ללא ידיות ופרטים נוספים, בשלב הבא כבר תוכלו לראות אותו צבוע ועם לקה וידיות….תוכלו לעקוב בעזרת התמונות אחר כל התהליך בייצור ולאשר שלב אחרי שלב.

ספה קפיטונאז'

השלב המרגש ביותר – הרהיט שלכם כבר מושלם ומוגמר ומוכן לאריזה ורגע לפני שיוצא אל המסע בים בדרך אליכם – תוכלו לראות בדיוק כיצד ייראה. ואז, לאחר כ- 3 חודשים מתחילת התהליך– הרהיט שלכם כבר כאן, אצלכם בסלון, במטבח, בחדר השינה או הילדים……
חלום * יצירה * הגשמה

רהיטים בהזמנה אישית

‏‫לתיאום פגישה בנושא ריהוט בהזמנה אישיתstar

כורסאות מרופדות