fbpx
שולחן עץ

ספסל עץ הוא רהיט אשר יכול לחולל מהפכה בחידוש הבית. מגוון רחב של ספסלים מעוצבים בסגנונות שונים – כפרי, קלאסי, בעיצוב עתיק, וינטג’ או מודרני, פותח בפניכם אינספור אפשרויות עיצוב ותכנון הבית.

ספסלים בגלריית רהיטים פשוט

ספסל הוא רהיט עתיק

במקור ספסלים שימשו לישיבה בשורה ללא משענת כרהיט עצמאי שבנוי מקרש על בסיס מסיבי כלשהו או מחובר לקיר. בהמשך מבנה הספסלים התפתח, נוספו להם רגליים והם דמו יותר לכסא או שרפרף ארוך. בשלב מסוים החליטו להגביה את רגלי הספסל כך שיצרו בסיס למשענת וידיעות והתקבלה צורתו המוכרת לנו היום.

ספסלים שימשו בעיקר במקומות כינוס ציבוריים שבהם קבוצה של אנשים יכלה לשבת ביחד ללא הפרדה. בתקופות עתיקות יותר השתמשו בספסלים כמקום ישיבה בהתכנסויות ואילו הכיסאות הבודדים נשמרו כמקום כבוד לאנשים חשובים ביותר בעלי מעמד חברתי גבוה.

עם הזמן חלו שינויים ותמורות במבנה הספסל והוספו לו אלמנטים עיצוביים רבים – גילופים, קימורים וריפוד. השפעות של תרבויות שונות התחילו להתערבב ולהשפיע אחת על השניה.

ספסלי עץ לבית

ספסל עץ לבית קיבל לאחרונה מקום של כבוד בטרנדים של עיצוב פנים. הוא הפך לחלק פונקציונלי וגם דקורטיבי של הכניסה לבית. ספסל עץ מעוצב בכניסה משמש לישיבה בעת נעילת נעליים, הנחת תקים או המתנה וגם הופך את המבואה לחלל ייחודי בעל אופי ואמירה מיוחדת.

גם בפינות אוכל תוכלו לפגוש יותר ויותר ספסלים, לרוב ללא משענת, שתופסים את מקומם של חלק מהכיסאות לצד שולחן האוכל והופכים את הישיבה לשיתופית וכיפית יותר, במיוחד עבור הילדים שיכולים להצטופף וליהנות מהחברותא.

ספסל בסלון בדרך כלל מהווה פריט עיצובי מרכזי ומקורי שמגדיר את החלל סביבו למתחם ישיבה אינטימי או מתחבר באלגנטיות לספות והכורסאות באזור הישיבה המרכזי של החדר. ספסל לחדר השינה אינו פריט הכרחי אך מוסיף סטייל ואווירה לחלל.

כאשר מחליטים לרהט חלל מסוים בבית ולהכניס לתוכו ספסל עץ משתנה החלל לגמרי. הספסל מוסיף מקומות ישיבה אך גם מכניס את החוץ פנימה. לפעמים הוא מתמזג ותאים את עצמו לרהיטים אחרים או לחלופין, יותר ניגודיות וקונטרסט בעיצוב השונה מהסביבה.

עיצובים של ספסלי עץ המשתנים בהתאם לקונספט העיצובי של הבית או החדר בו הספסל עומד. המגוון הוא לא רק בעיצוב הספסלים, אלא גם במבנם ומטרתם. ספסלים המקובעים לקירות, ספסלים דקורטיביים או ספסלים עם תיבות אחסון, ספסל שהוא גם הדום, ספסלים עם משענות לידיים או ללא. ההיצע הוא אדיר והוא גם ניתן להתאמה אישית לכל סגנון עיצובי, מידות או מבנה.