fbpx
שולחן עץ

ספסל מעץ מלא הינו רהיט שימושי לבית שיוסיף עניין ואווירה במגוון חללים – במבואה, במרפסת, בחדר הילדים או ליד השולחן בפינת האוכל. ספסל עץ לבית מהווה הזדמנות לשלב פריט עיצובי ייחודי, ליצור חלל שהוא גם פונקציונלי וגם מסוגנן ואסתטי.

לקטלוג ספסלים בגלריית רהיטים >

ספסל עץ לכניסה לבית

הכניסה לבית משאירה את הרושם הראשוני על האורחים אבל היא גם מקום שנוטה לבלגן כשבני המשפחה נכנסים ומניחים את התיקים, המפתחות ושאר דברים. כשחושבים על עיצוב המבואה השימוש בספסל יכול לתת פתרון אסתטי ומזמין. הספסל יכול להיות מקום אחסון לנעליים או תיקים ולאפשר מקום לשבת רגע או כדי לנעול נעליים. השימוש בספסל עץ בכניסה לבית יעניק לבית חן ויופי ויוסיף מראה עדכני ומרענן.

ספסל עץ

ספסל עץ לחדר שינה

ספסל עץ בחדר השינה הוא תוספת נהדר לעיצוב החדר. הוא יכול לשמש כמקום ישיבה נוח להתלבט על הלבוש המתאים, או לשיחה עם בן או בת הזוג. כשבוחרים ספסל לחדר השינה חשוב לקחת בחשבון את סגנון החדר ולבחור את הספסל שיתאים לו מבחינה עיצובית. ספסל עץ טבעי יתאים לחדר שינה בעיצוב מודרני וספסל עץ בסגנון קלאסי עם גילופי עץ יתאים לחדר שינה בעל עיצוב קלאסי ואלגנטי. שימו לב לגודל הספסל מול גודל החדר, ספסל גדול מידי יחסום את החדר וספסל קטן עלול להעלם בחלל. ניתן להוסיף לספסל כריות ושמיכות כדי להקנות למקום מראה חם וביתי.

ספסל למיטה

ספסל עץ לחדר ילדים או לחדר משחקים

ספסל עץ יכול להיות תוספת פונקציונלית ונעימה לחדר הילדים או לחדר המשחקים. ניתן להוסיף כריות ושמיכות וליצור מקום כיפי לקריאת ספר או סתם להתפנקות עם איזו בובה. הספסל יתאים גם מאד למבוגרים שישהו בחדר הילדיםבעת הקראת סיפור או שיחה. בחירה בספסל עם מקום אחסון מתחתיו תסיע בסדר וארגון החדר ותספק פתרון אחסון עבור בובות ומשחקים. ישנם ספסלי עץ במגוון צבעים ועיצובים שיכולים להוסיף המון שמחה לחדר הילדים.

ספסלים עם אחסון

ספסל עץ למרפסת

ספסל עץ הוא פריט עיצובי ושימושי למרפסת, הוא מציע מקום נוח ישיבה באוויר הפתוח ומוסיף לעיצוב המרפסת בחן ובסטייל. כשבוחרים ספסל עץ למרפסת חשוב לבחור בעץ הנכון שיתאים למזג האוויר הישראלי, לחום, לחות וגם גשם. עץ טיק או אקליפטוס יתאימו לספסל עץ מלא למרפסת. מקמו את הספסל שלכם בפינת חמד שקטה בחוץ, השלימו את המראה עם מספר פרטי טקסטיל עמוצבים ותתחילו להנות.

ספסלי עץ

ספסל עץ לשולחן אוכל

בשנים האחרונות תוספת של ספסל עץ מלא ליד השולחן הפכה להיות טרנדית מאד. מראה של שולחן אוכל עם ספסל עץ בצד אחד נותן הרגשה כפרית וביתית. ספסל מאפשר ישיבת ליותר אנשים לצד שולחן האוכל ותורם להרגשת קרבה בין הסועדים. חשוב לבחור בספסל מעץ איכותי כמו טיק או אלון כדי שיוכל לעמוד בלחות ובחום שעלולים להיות באזור שולחן האוכל וכמובן שיהיה קל לנקות אותו.

ספסלי עץ יכולים להית תוספת נהדרת לכמעט לכל חדר בבית, הייתרון בבחירת ספסל מעץ מלא הוא כמובן החומר – עץ הוא ידידותי לסביבה ונותן לנו הרגשה ביתית וחמימה. רכישת ספסל עץ לבית היא רכישה חכמה מכיוון שספסל עץ מלא איכותי יכול להחזיק מעמד ולשרת אותנו לאורך שנים רבות.

ספסל ללא משענת