fbpx
שולחן עץ

תכנון ארון בגדים

עיצוב חדר השינה הוא איזון בין אסתטיקה, פונקציונליות וביטוי אישי. זהו החלל הפרטי שלנו והוא צריך לשקף את הסגנון שלנו, בין אם אתם מעדיפים עיצוב מינימליסטי, מודרני, קלאסי או אקלקטי, המפתח הוא שילוב של שיקולים פרקטיים כמו פתרונות אחסון וארגון נכון עם נגיעות אישיות כמו יצירות אמנות, תפאורה וחפצים משמעותיים. ארון בגדים לחדר שינה הוא לא רק שטח אחסון לבגדים ואביזרי לבוש אלא גם מוסיף אלמנט עיצובי משמעותי לחלל כולו. ישנם ארונות לחדר שינה בשלל סגנונות וניתן למצוא את הארון שמתאים בדיוק לצרכים שלכם זה שיעניק את האיזון המושלם בין פונקציונליות ונוחות לסגנון ואווירה.

לקטלוג ארונות עץ >

ארונות בגדים כפריים

סגנונות עיצוב של ארונות

ארונות מודרנייםהסגנון המודרני מתאפיין בקווים נקיים ופשוטים המשלבים חומרים שונים בארון כמו עץ ברזל וזכוכית, ומעוצבים בצורה שממקסמת את מירב מקום האחסון תוך שמירה על סגנון העיצוב.

ארונות בסגנון כפריהסגנון הכפרי משרה אווירה חמימה נעימה וביתית בחדר השינה. הם זמינים בעיקר בגוונים טבעיים וכוללים אלמנטים מעץ טבעי. הדגשות עץ דקורטיביות, דפוסים וצורות רכות תורמים למראה נעים וכפרי.

ארונות בסגנון קלאסי  – הסגנון הקלאסי מתאפיינים בפרטים עשירים חריטות ופיתוחי עץ, וידיות בולטות ומעוצבות. ארונות קלאסיים מתאפיינים ביציבות ופאר מגיע לרוב בגווני עץ כהים ומרשימים, ומתאים לחדרי שינה גדולים.

ארונות מינימליסטיםהסגנון המינימליסטי מתאפיין בצורות נקיות בקלילות ובפשטות. ארונות מינימליסטים יגיעו בדרך כלל ללא ידיות בולטות, בצבע עדין וחזיתות חלקות. ארונות מסוג זה מתאימים לחדרי שינה בעיצוב שקט ורגוע.

זכרו: מעבר לעיצוב החלל הארון הוא רהיט פרקטי ומשרת צורך יום יומי לכן חשוב תמיד לחשוב על החלוקה הפנימית ומידותיו, בין אם במראה מודרני מינימליסטי, קלאסי מסורתי או בוהו אקלקטי.

ארונות בגדים מעוצבים

טיפים לבחירת ארון מעוצב לחדר שינה

רגע לפני שיוצאים למסע החיפוש אחר הארון המושלם, מומלץ לבצע עבודת הכנה קצרה. המעצבים ממליצים לענות תחילה על השאלה הבאה: מהם צרכי האחסון שלכם? כדי לעשות זאת, ערכו מלאי של הבגדים, האביזרים ופריטים אחרים שאתם מתכננים לאחסן בארון הבגדים. תתפלאו לשמוע אך רובינו לא באמת יודעים כמה בגדים יש להם, כמה ואיזה שטח אחסון הם צריכים כדי לשמור על סדר וארגון בחדר שינה. בדקו אילו סוגי האחסון השונים נדרשים עבורכם – שטח תלייה לשמלות ומעילים, מדפים לבגדים מקופלים, מגירות לבגדים תחתונים מקום לאחסון אביזרים. כך תוכלו לוודא שהארון העתידי שלכם מתאים לשלל הצרכים הספציפיים.

כשמדובר בארון בגדים בחדר שינה, מומלץ לחשוב על ניצול יעיל של החלל. יש למדוד את השטח של החדר כדי לקבוע את הגודל, הגובה והצורה המועדפים של הארון. אם החלל של חדר שינה קטן או מוגבל, ארון בגדים מובנה או ארון הזזה עשויים להוות אפשרויות מצוינות לחיסכון במקום. כמו כן, ניתן לנצל שטח אנכי על ידי שילוב מדפים גבוהים או מסילות תלויות כפולות. בנוסף, מומלץ לשלב פתרונות אחסון חכמים כמו מדפי נעליים נשלפים או מגירות מובנות כדי להפיק את המרב מהשטח.

ארונות מעץ מלא בהתאמה אישית

תכנון פנימי וחומרים

שימו לב לחומרי גלם, לצבע ולגימור של הארון. מעצבים ממליצים על ארונות מעץ לחדר השינה, מכיוון שזהו חומר איכותי ועמיד, בעל מראה מרהיב ואופי ייחודי. ארונות מעוצבים מעץ אלון או אגוז מעניקים לחלל מראה קלאסי, חמים ומחבק. ניתן (וכדאי) לבחור ארון עם מראה באורך מלא, הן לצורך הפרקטי והן למטרות דקורטיביות.  

ארון בגדים מעוצב צריך להתבסס על מבנה ארגוני יעיל לשמירה על סדר בחפצים שלכם. כדאי לדאוג לחלוקה חכמה המשתמשת בשילוב של מוטות תלייה, מדפים מתכווננים ומגירות בגדלים שונים, וזאת כדי ליצור מתחמים ייעודיים לסוגים שונים של בגדים, אביזרים, מצעים, מגבות וכו’. כמו כן, מומלץ להיעזר בחוצצים או בקופסאות כדי לשמור על אביזרים, עניבות, חגורות ותכשיטים. מערכות מודולריות הניתנות להתאמה אישית שימושיות במיוחד מכיוון שהן מספקות פתרונות לצרכי האחסון שלכם היום ובעתיד, בהתאם לדרישות ודפוסי ההתנהגות המשתנים.

האיכות, החוזק, התכנון והלוגיסטיקה הם בין השיקולים החשובים ביותר בבחירת ארון לחדר שינה. ודאו כי דלתות הארון נפתחות ונסגרות בצורה חלקה מבלי לחסום רהיטים אחרים או מעברים. בחרו דגם הבנוי מחומרים חזקים ויציבים שיעמדו בתנאי שימוש אינטנסיבי לאורך השנים. בדקו את החיבורים, הרגליים, וודאו שכל האלמנטים בארון מותקנים היטב ואינם רופפים.