fbpx
שולחן עץ

מיטה זוגית מעץ מלא

השילוב המנצח בין איכות, נוחות והרמוניה טבעית

פריט ריהוט חיוני זה הינו מפתח לשינה טובה ולתחושות של מרץ ואיזון במהלך היום. מיטה זוגית מעץ מלא משלבת בתוכה שתי איכויות חשובות: חוזק ועמידות, הנדרשים לתמיכה במזרן אורטופדי איכותי, ומראה קלאסי, המשתלב היטב בכל קומפוזיציה עיצובית בחלל של חדר השינה. מיטה מעץ מלא היא לא רק פריט ריהוט, אלא גם ביטוי של אמנות ועבודת יד. מיטות עץ מגיעות במגוון רחב של עיצובים  שמתאימים לכל סגנון עיצוב פנים וניתן גם להזמין מיטה בעיצוב אישי.

מיטות עץ מלא>

מיטת עץ מלא

מדוע לבחור מיטה זוגית מעץ מלא?

בין שלל האפשרויות, מיטת עץ איננה אופציה חסכונית במיוחד. אז למה דווקא הדגמים מעץ מלא נחשבים למבוקשים ביותר כאשר מדובר במיטות זוגיות? 

עץ מלא הוא חומר גלם פופולרי בשל שלל איכויות: עמידות בפני נזקי הזמן, היופי הגולמי שטבוע בו ותחושות החמימות ונועם שהוא משדר. 

מיטות מעץ מלא ידועות בעמידותן יוצאת דופן – איכות שהופכת אותן להשקעה נבונה לטווח ארוך. המבנה החזק, שעשוי מעץ, מבטיח שהמיטה תוכל לעמוד במבחן הזמן ולשמור על יופייה ואיכותה לשנים קדימה.

מיטה מעץ מלא משדרת אלגנטיות קלאסית ומוסיפה טאצ’ של טבע, הרמוניה, ושלווה לחלל חדר השינה. הפרמטרים האסתטיים האלה חשובים לא פחות מאיכויות הפונקציונליות, משום שגם המראה של המיטה, התחושה של חמימות היא משדרת ותפקידה ביצירת אווירה של רוגע ונינוחות בחלל השינה, עשויים להשפיע על יכולתנו להירגע ולנוח. 

מיטות מעץ מלא

מאפיינים של מיטה זוגית מעץ מלא

עצים נפוצים המשמשים ליצירת מיטות זוגיות כוללים אלון, מייפל, מהגוני, דובדבן ואגוז, כאשר לכל סוג עץ יש מאפיינים ברורים מבחינת צבע, טקסטורה ורמת החוזק. כמו כן, סוג העץ המשמש לבניית המיטה יכול להשפיע רבות על הסגנון העיצובי שלה.

כך, מעץ אלון, בעל צפיפות גבוהה ועמידות מצוינת, בדרך כלל בונים מיטות בעיצובים מסורתיים או כפריים בשל הטקסטורה הבולטת והגוונים החמים. גם עץ אורן, עם גוונים בהירים יותר מאלה של אלון, נחשב לחומר גלם מושלם לבניית מיטות במראה כפרי בשל האיכות העיצובית המזמינה, החממה והמחבקת. 

עץ האגוז ידוע בצבעו החום הכהה העשיר, והוא מועדף ליצירת דגמים בסגנונות מודרניים או של אמצע המאה. מיטות מעץ אגוז יוצרות תחושה של יוקרה קלאסית בטעם אליטיסטי .

עץ מהגוני מבוקש מאוד בשל גוון חום-אדמדם העמוק ויכולתו להעמיק את הגוון היפיפייה לאורך זמן. מעבר ליופיו הטבעי, מהגוני מציג עמידות גבוהה בפני התכווצות, עיוות או התנפחות. סוג עץ זה מזוהה לעתים קרובות עם סגנונות עיצוב קלאסיים, כמו עתיק או ויקטוריאני. מיטות מהגוני מציגות מראה מתוחכם ומלא דרמה לחדר השינה.

עץ מייפל, בעל מבנה צפוף וחזק, מתאפיין בצבע בהיר וקרמי ובמרקם חלק ייחודי. הוא משמש לעתים קרובות לבניית מיטות זוגיות בעיצובים עכשוויים או מינימליסטיים. מיטות מייפל משדרות תחושה של אלגנטיות מאופקת.מיטות עץ

טיפים לבחירת מיטה זוגית מעץ מלא

לפני רכישת מיטה זוגית מעץ מלא יש לבדוק את חוזק הדגם ואיכותו, הן המסגרת, שמאפיינת את החוזק והן את הבסיס, שלו יש תפקיד מכריע ביצירת חווית שינה נוחה ונינוחה.

בחנו היטב את האלמנטים הטכניים שמרכיבים את מסגרת המיטה, כמו חיבורים המעידים במידה רבה על איכות הדגם. בנוסף, וודאו כי הגימור חלק ואחיד ומסגרת המיטה יציב.  

לאחר בדיקת המסגרת, גשו לבדיקה של בסיס המיטה משום שהוא אמור לספק תמיכה למזרן ולאפשר תנוחת גוף נוחה ובריאה. 

הגודל האופטימלי של המיטה שלכם נקבע בהתאם למידות, מיקום המיטה בחדר השינה והמבנה של החלל. מדדו את שטח חדר השינה שלכם ובדקו כיצד ניתן למקם את המיטה כך שלא תגרום לתחושה של צפיפות ועומס. בנוסף, התייחסו לפרמטר גובה של המיטה, אשר עלול להשפיע על הפרופורציות של החלל.