fbpx
שולחן עץ

מיטה בעיצוב אישי

למה כדאי לכם לעצב את המיטה שלכם בעיצוב אישי?

קטלוג מיטות >

אם יש חדר אהוב עליכם בבית שלכם הוא כנראה חדר השינה. מעבר לכך שחדר השינה שלכם מעניק לכם פרטיות ומאפשר לכם לקחת פסק זמן מקצב החיים המהיר, הרי שהוא חדר שגם מעניק לכם דבר אחד יותר מכל – פינוק. החלטתם כעת להתחדש במיטה חדשה שתוסיף רובד מרענן וחדש לחדר השינה שלכם? האם ידעם כי אפשר לעצב לכם מיטה בעיצוב אישי לגמרי? לפניכם כל הסיבות מדוע כדאי לכם להתחדש במיטה המעוצבת עבורכם באופן אישי.

מיטה מעץ מלא

המיטה מתאימה את עצמה אליכם

כאשר אתם הולכים לרכוש מיטה בחנויות הרהיטים, אפשר לומר כי במידה רבה אתם מתאימים את עצמכם אל המיטה ולא היא אליכם. מה קורה כשאתם אלו המעצבים את המיטה? המיטה היא זו המתאימה את עצמה אליכם. בדרך זו אפשר לעצב מיטה בגודל המותאם לכם אישית, מעץ חזק המעניק חמימות ונראות מרהיבה. אם פעם היה עליכם לבחור את המיטה שלכם מתוך קטלוג קיים, הרי שעכשיו אתם האדונים על המיטה שלכם, משלב העיצוב שלה ועד התוצר המוגמר.

שליטה על עיצוב המיטה

מעבר לאפקט הנוחות הגמיש הנגיש לכם עם עיצוב המיטה על ידכם, הרי שאתם גם אלו ששולטים על נראות המיטה. חלמתם תמיד על מיטת אפיריון מעוצבת בסגנון רטרו או מיטה בסגנון איטלקי המשדרת נוסטלגיה וטעם יוקרתי? רוצים להפוך את חדר השינה שלכם לחדר שנוכחת בו החמימות של העץ? תוכלו לעשות זאת. חנויות רהיטים רבות מציעות מגוון מצומצם של מיטות, כך שעליכם לבחור את המיטה הבאה שלכם מתוך קטלוג קיים. מנגד, עם מיטה המעוצבת לכם בעיצוב אישי, אתם לא רק אלו הלנים על המיטה, אלא גם אלו שעיצבו אותה.

מיטות בעיצוב אישי

הוספת אלמנטים

מרבית המיטות המוצעות למכירה מגיעות בקווים נקיים וניטרליים כמה שיותר, על מנת לאפשר תפוצה רחבה ומכירה רחבה. בשיטה זו אינכם יכולים להפליג עם חלומות העיצוב שלכם רחוק, שכן יש מי שמגביל אתכם. כעת יש לכם את היכולת ליהנות ממיטה בעיצוב האישי המותאמת לכם על פי הדרישות והרצונות שלכם ולהוסיף לה שידות או כל ריהוט משלים המותאם לבחירתכם. כל אלמנט או מוטיב שתרצו לשלב במיטה – אפשרי.

מיטה מעץ בעיצוב אישי

משלבים מזרון

אז לאחר שעיצבתם את מיטת החלומות שלכם בעיצוב אישי, נותר לכם דבר אחד אחרון – להתעניין על מזרונים. להשלמת החוויה שלכם, הרי שיש צורך במזרן נוח שיתמוך אתכם ויעניק לכם את הנוחות והפינוק להם את כמהים. ממש כמו שאת המיטה שלכם אתם קונים עם השקעה ותשומת לב, חשוב להשקיע את אותה הרצינות גם ברכישת המזרן. אם החלטתם לפנק את עצמכם ולהתחדש בחדר השינה שלכם, עשו זאת על הצד הטוב ביותר עם מזרן איכותי, הנמכר בחנות מזרנים מובילה ובעלת שם. כך, אתם גם נהנים מנראות מרהיבה של מיטה חדשה, וגם מנוחות חסרת פשרות.

מיטות עץ מלא בגלריית פשוט