fbpx
שולחן עץ

ריהוט גן – מה חדש?

כל שנה מביאה עמה טרנדים חדשים, צבעים, חומרי גלם איכותיים ועיצובים מודרניים המביאים אל גינת הבית הרבה סגנון ללא פשרות איכות ונוחות. ריהוט הגן המודרני הוא ריהוט חזק, מעוצב, נוח ויוקרתי, ריהוט עמיד למשך כמה שנים לפחות. חברת פסים היא מותג מוביל בתחום ריהוט הגן בישראל. אתר החברה מספק ריהוט גן מגוון, מעוצב ואיכותי במחירים הוגנים. הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות ושירות מאפיינת את כל מוצרי החברה.

בדים עמידים בפני קרני UV

חשיפה מתמדת לשמש של ריהוט הגן עם דגש על כריות הנוי, מעודדת בלאי מהיר ודהייה של צבע. אחד החידושים השנה הוא תהליך צביעה המאפשר את החדרת הצבע עד לליבת הבד. התהליך נעשה על ידי צביעה מלאה של סיב הבד ולא צביעה של בד הריפוד מלמעלה בלבד! כך ניתן להגביר את מידת העמידות של בדי הריפוד בפני קרני השמש. הבדים החדשים גם חזקים יותר, גם צבעוניים, גם עמידים בפני כתמים או לחות, וגם דוחים עובש. קלות הניקוי של הבדים הופכת את התחזוקה פשוטה ואת הקנייה למשתלמת במיוחד.

כיסוי לריהוט גן כפריט חובה

אמצעי נוסף להגנה על ריהוט הגן שלכם הוא כיסוי לריהוט גן בכמה גדלים. באותם ימים בהם אנכם עושים כל שימוש בריהוט הגן, פריסת כיסוי מגן תצמצם משמעותית את הבלאי הטבעי המהיר שמעודדת השמש. אנו רואים כניסה של מגוון דגמי כיסויים, כיסויים ייעודיים לשמשיות, פטריות חימום ואפילו לערסלים. הכיסוי מתלבש בצורה מדויקת על ריהוט הגן ומספק לו הגנה מקסימלית. הגוון הירוק של הכיסויים משתלב עם גוון הדשא והצמחייה בחצר הבית.

ריהוט גן עשוי ראטן – שילוב נכון של יופי ועמידות

הראטן הוא חומר גלם צמחי המשמש לייצור של רהיטים מיוחדים עם דגש על רהיטי גינה. העמידות הגבוהה של הראטן בכל תנאי מזג האוויר הופכת אותו לבחירה מצוינת בעבור עיצוב רהיטי גינה בישראל. ריהוט גן עשוי ראטן מככב בקולקציות הריהוט החדשות, הדגמים החדשים משלבים כריות נוי ההופכות אותם נוחים ומפנקים יותר. שילוב כריות נוי צבעוניות יהפכו את הריהוט שלכם למרשים וייחודי יותר.

ריהוט גן שלא מחליד

רהיטי אלומיניום מככבים גם כן בקולקציית ריהוט הגן החדשה. האלומיניום חזק, עמיד בפני חלודה, קל משקל ונוח לעבודה או שימוש. ריהוט גן עשוי אלומיניום אינו זקוק לכל פעולת תחזוקה (הוא אינו מחליד). כל הדרוש בכדי לשמור על רהיטי האלומיניום למשך תקופה ארוכה הוא כיסוי לריהוט גן במידה מתאימה. הדגמים החדשים משלבים אלמנטים חדשים של עיצוב יחד עם קווים נקיים למראה קלאסי. נדנדות גן, מיטות שיזוף, פינות ישיבה, פינות אוכל או גזיבו, את כולם תוכלו למצוא על בסיס אלומיניום איכותי נטו.

כסא נדנדה מעץ