fbpx
שולחן עץ

שימוש בשידות למטבח במגוון של אפשרויות וסגנונות עיצוביים בהתאמה אישית.

קטלוג שידות מטבח >

המטבח הוא אחד החדרים היותר חשובים בביתנו. מעבר לכמות האחסון הענקית והיכולת להכין מזון שהוא קריטי למחייתנו, המטבח הוא כמעט תמיד מרכז הבית, יחד עם הסלון. אזור המטבח הוא הצהרה תמידית על האופי וההעדפות שלנו. עיצובו הוא דבר יקר וארוך שכן המטבח מכיל חומרים ומוצרים יקרים וגדולים כמו שיש, ארונות עץ, יחידות מידוף, מכשור חשמלי כבד כמו מקרר ומדיח וכן האלה. לכן, כאשר צץ פתרון לעיצוב המטבח שהוא אלגנטי, נעים, שובר שגרה ואפילו סביר במחיר – יש לקפוץ ישר על המציאה.

שידה למטבח היא לא סתם עוד ארון עץ. השידה מעוצבת בעיצוב שונה, בדרך כלל שידה כפרית, ותפקידה לשבור את המראה היעיל והמסודר של המטבח ותת לו טאץ’ של סגנון רטרו וינטג’י ייחודי ומעניין, כך שבין כל מוצרי חשמל למטבח וארונות האחסון תהיה פנינה של יופי. שידה במטבח משדרגת את מראהו ומוסיפה הרגשה של תחכום בעיצוב – שלא עולה לנו כמו מכונית חדשה.

שידות מטבח

וויטרינה

בין אם היא מאוחסנת בכוסות, צלחות חרסינה, או אוסף בובות יד מבית הספר היסודי, ויטרינות בבית מראות את שיש להראות והופכת כל דבר במסגרתה לבעל ערך רב ושומרת עליו. הבחירה להציב שידה למטבח כוויטרינה היא הצהרה בפני עצמה והיא, בדומה לתמונה או ציור, נותנת אתנחתא של עיצוב ויופי במראה הצרכני של המטבח.

אי במטבח

בחירה באי במטבח היא אחת הבחירות היותר משמעותיות שאפשר לבצע בעיצוב המטבח שלכם. האי צורך מקום רב ובמקרים שאינו מספיק מרווח ומעוצב בצורה מסורבלת, הוא עלול לתת תחושה מכבידה וחוסמת. כיוון שאי הוא איבר כל כך משמעותי במטבח, יש להקדים ולחשוב האם הוא בכלל מתאים למטבח? האם הוא גדול מספיק? האם לא עמוס? למה ישמש האי? לאחר שהבחירה הושמה, הפתרון החכם ביותר יהיה אי משידה למטבח. מעבר לכך ששידה למטבח כאי היא אופציה הניתנת להיפוך בפחות מעשרות אלפי שקלים, היא משמשת, בדומה לוויטרינה, כאביזר עיצובי במטבח ובכך מוסיפה לו תחכום וסטייל.

שידות בהתאמה אישית למטבח

בוצ’ר

הבוצ’ר הינו משטח עבודה מעץ המאפשר חופש רב יותר. מול השיש הוא פחות עדין וגם פחות יקר. הבוצ’ר על שידת המטבח כאי, הוא מושלם לשפים המתחילים, חותכי הסלטים, מבשלי המרקים, התבשילים והבשר. הוא פרקטי, ועם זאת נותן תחושה טבעית בזכות העץ ומאפשר לך להתפרע בבישול שלך בלי להיזהר על השיש היקר או לדאוג מבעיות המקום.

שיש

השיש מעניק מראה קלאסי ויוקרתי המשתלב בצורה מושלמת עם הסגנון הכפרי הפשוט של השידה למטבח. שידה למטבח כאי ועליה שיש, מאפשרת עוד מרחב למטבח. בין עם כמשטח עבודה מושלם לאפיה ויצירה של תבשילים מלכלכים או כפינה עיצובית המעשירה את המטבח. על אי עם שיש אפשר לשים ספרים, קערת פירות או אפילו פסלונים, עציצים או פמוטים, שבשילוב עם השיש והשידה, נותנים למטבח מרווח לנשימה והופכים אותו, ואת הבית בכלל, לאזור מתוחכם, נעים ודומיננטי בביתך.

שידות מטבח בגלריית רהיטים פשוט