שולחן עץ

רהיטי עץ מלא לחדר תינוקות

לפני שתינוק קטן מגיח לאוויר העולם יש להיערך בהתאם, כאשר אחת המשימות החשובות מכולן היא קניית שידת החתלה. בבואכם לעשות זאת, תגלו מבחר רחב של דגמים ועיצובים. מדוע שידות מעץ מלא נחשבות לטובות ואיכותיות יותר? וכיצד נבחר שידה מעץ בחוכמה?

שידות ההחתלה הקיימות נבדלות זו מזו בנושאים רבים, אחד מהם הוא חומר הגלם שממנו הן מיוצרות. כאשר אתם מעוניינים לבצע קניה חכמה שתלווה אתכם נאמנה לאורך השנים, קניית שידה מעץ מלא תהיה בחירה נכונה יותר. איך מזהים ריהוט מעץ מלא ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים שידות או יחידות אחסון? לפניכם כמה טיפים מועילים.

כיצד מזהים עץ מלא?

בשוק מוצרי התינוקות ישנו מגוון שידות החתלה ולכן חשוב לבחור את הדגם שיתאים לצרכים שלכם מכל הבחינות, הן מבחינת גודל, הן מבחינת שטח האחסון, הן מבחינת העיצוב והן מבחינת חומר הגלם.

עץ מלא נחשב להרבה יותר איכותי מחומרים אחרים שבנמצא וישנן דרכים לזהות אותו: ראשית, כל שידה מעץ מלא תהיה כבדה יותר משידות שמיוצרות מעץ מעובד. שנית, השידה תכלול גימורים איכותיים יותר, בעיקר בפינות שלה והמראה של הרהיט יהיה יותר יוקרתי.

לעץ מלא ישנם יתרונות רבים, החל מאיכות שנשמרת לאורך שנים באמצעות התחזוקה המתאימה ועד בריאות מקסימלית לרך הנולד בשל היעדר השימוש חומרים כימיים.

בחירת ריהוט מעץ מלא

בין אם מדובר בשידת החתלה ובין אם בכל ריהוט אחר מעץ מלא, חשוב להגיע לבחירות שמתאימות למבנה החדר, לצרכים שלנו ולעיצוב הכללי. יש להבין שריהוט מעץ מלא נוטה להתיישן עם הזמן, ולאחר זמן מה גם העץ נוטה להתרחב. כמו כן, מומלץ שלא למקם את הריהוט במקום בו הוא נחשף ללחות, רטיבות, חום השמש וכיוצא בכך. לעץ ישנם יתרונות אך גם חסרונות וכאשר תהיו מודעים אליהם, תדעו כיצד להפיק ממנו את המרב ולשמר את הרהיט למשך שנים רבות, כאשר כל שנה מוסיפה לו אופי ויופי.

רהיטי עץ מלא לחדר תינוקות

דגשים חשובים

כאשר קונים רהיטים מעץ מלא חשוב לוודא שמדובר בריהוט איכותי. מלבד רכישה בחברה ששמה הולך לפניה בתחום, כדאי מאוד לשים לב לעיצוב הרהיט ולנוחות השימוש בו. פתחו את המגירות, ראו שהן מחוברות היטב ומאפשרות לכם שימוש נוח. שימו לב שהן בגודל הרצוי בהתאמה לצרכי האחסון שלכם. הקפידו לבדוק שדלתות העץ נפתחות בקלות, שהן אינן חורקות או מתחככות אחת בשנייה. בעיקר, בדקו באילו מוצרי פרזול נעשה שימוש. ככל שמוצרי הפרזול יהיו חזקים ואיכותיים יותר כך הרהיט ישמש אתכם לאורך זמן רב יותר, קל וחומר כאשר מדובר ברהיט שנועד לשמש אתכם על בסיס יומיומי.

אנחנו מזמינים אתכם לעצב את חדר התינוקות עם ריהוט מעץ מלא איכותי, ובכלל ממליצים לכם לבחור לכל החללים בבית שלכם רהיטי עץ איכותיים שיאריכו ימים.