שולחן עץ

ספסלים לגינה

ספסל עץ לגינה, חצר או מרפסת הוא רהיט גן הטבעי ביותר שהופך את הגינה למטופחת במיוחד. מקמו את הספסל במקום האהוב וצרו פינת ישיבה מהנה ורגועה להתמזגות עם הטבע או צפייה בנוף.

ספסלי עץ לגינה בגלריית פשוט

ספסל לחצר – מאיזה עץ?

כאשר בוחרים ספסל עץ לשימוש מחוץ לבית, יש לבחון היטב מהו סוג העץ אשר ממנו בנוי הספסל. יש לקחת בחשבון את עמידותו של סוג העץ במשך השנים, כיצד הוא מגיב לפגעי מזג אוויר, רמות הגימור שלו ואחזקה שוטפת.

עץ טיק

ספסלי עץ העשויים מעץ טיק הם הספסלים העמידים ביותר. סוג עץ זה דוחה מים, אינו מתכווץ או מתנפח, חזק ביותר ואינו נרקב בקלות. זהו חומר גלם האולטימטיבי לעיצוב הספסל לגינה.

עץ מהגוני

ספסלים מעץ מהגוני מלא הם ספסלים עמידים, נוחים וקלים לתחזוקה שוטפת. חומר זה הוא בעל צפיפות סיבים גבוהה, דוחה חרקים ואינו נרקב בקלות. ניתן להשאירו גם בצבעו הטבעי וללא גימור מיוחד ועדיין ליהנות ממנו לזמן רב.

עץ אורן

ספסלי עץ העשויים מאורן מלא הם ספסלים בעלי חן טבעי והם נפוצים מאוד. העץ עצמו בהיר מאוד ועם הזמן, כאשר הוא נתון לחשיפה ישירה לשמש וללא גימור של לכה צבעו משתנה גם אם הוא נמצא כספסל בתוך הבית או בגינה. כיוון שהוא נפוץ, שימוש בעץ אורן לספסלים יכול לשרת את המטרה של התאמת הסגנון הביתי העיצובי לשאר הרהיטים הקיימים בחלל המעוצב.

שיטה

ספסלים העשויים מעץ שיטה הם בחירה טובה לשמירה ומחזור בטבע. עץ זה נפוץ ביותר בכל חלקי העולם ואינו שייך למקום מסוים אחד. זהו סוג עץ עמיד מאוד וחזק ששימושיו העיקריים הם בבניית סירות. אבל, על מנת ליהנות מספסל עץ העשוי משיטה יש לאטום אותו היטב כדי למנוע ריקבון ובלאי לאורך זמן.

ספסלים העשויים מארזים הם ספסלים קלים במשקלם מאחרים וככאלה הם נוחים לתחזוקה ולשינויים בתוך הבית. ספסלים מעץ ארז צריכים לעבור טיפול של צביעה ואטימה מחדש מידי שנה על-מנת לשמר אותם בצורה היפה. כאשר משאירים אותם ללא גימור צבעם משתנה מהר מאוד בעת חשיפה לפגיע מזג האוויר.