fbpx
שולחן עץ

שידת עץ לחדר שינה

אל תתפשרו על חדר השינה שלכם! מצאו את שידת העץ שתשלים את החלל

שידת עץ – זאת שלצד המיטה, המיועדת בעיקר לשמירה על טלפון נייד, משקפיים וספר קריאה, וזאת המרווחת, שמשמשת בתור פינת איפור או תוספת לארון, לאחסון חפצים יומיומיים ופריטי לבוש – היא חלק אינטגרלי של כל חדר שינה. זהו רהיט ורסטילי שיש לו מגוון רב של דגמים מסוגים שונים וכולם משרתים מטרות פונקציונליות שונות, בהתאם לצורך.

קטלוג שידות >

שידת עץ לחדר שינה

שימושים שונים לשידות בחדר שינה

המשטח העליון של שידות צד משמש להצבת מנורת לילה, טלפון נייד או כוס יין, ואף ליצירת פינה נעימה עם נרות ארומטיים ופריטי נוי. המגירות מספקות מקום מסתור לתכשיטים, שעונים וחפצים אישיים. שידת קיר מרווחת עוזרת לשמור על הסדר בבגדים ובאביזרי לבוש, בעוד ששידות טואלט, שלרוב כוללת מראה, מאחסנות תכשירי טיפוח ומכשירי עיצוב שיער. ולא נשכח את שידת ההחתלה, חיונית בכל חדר בו מטפלים בתינוק. מעבר להיותן פתרונות אחסון מעשיים, שידות עץ מלא מוסיפות חמימות ויופי לחדר השינה, תורמות לאווירה נעימה ומרגיעה, ויוצרות מרחב שינה אסתטי ואינטימי, חיוני למנוחה לילית מושלמת.

שידות מעוצבות לחדר שינה

מאפיינים וסגנונות עיצוב של שידות עץ לחדר שינה

שידות לחדר שינה בנויות ממגוון רחב של סוגי עץ, ביניהם אלון, מהגוני, אורן וטיק. כל סוג עץ מציע ייחודיות בטקסטורה ובגוונים להתאמה מדויקת לסגנון ולמראה של החלל. עץ טבעי מעניק לרהיט חוזק, איכות, מראה אלגנטי, עמידות לאורך הזמן ומאפשר תחזוקה קלה.
שידת עץ מעוצבת, שסגנונה, צבעה ומרקמה תואמים את אלה של המיטה ושל שאר רהיטי החדר, תורמת ליצירת הרמוניה ויזואלית ומקנה לחלל מראה מגובש ופרופורציונלי. כשהשידה משולבת נכון במרחב, היא עשויה להדגיש ולחזק את הקונספט העיצובי, האיכות האסתטית והאווירה של חדר שינה.

שידות עץ בסגנון כפרי

שידות כפריות משדרות חיבור אותנטי לטבע ומקנות לחלל תחושה חמימה, נינוחה ומחבקת. הן בנויות מעץ גולמי או ממוחזר, עם גימור לא מלוטש החושף את הטקסטורה הטבעית של חומר הגלם. העיצוב הכפרי שם דגש על יציבות, נוחות, נגישות ונעשה בקווים נקיים ופשוטים, שמבליטים את היופי הטבעי של העץ. לרוב הדגמים יש מבנה גיאומטרי פרופורציונלי, רגליים מאסיביות, ידיות וחיבורים ממתכת מפורזלת וחלל פנימי מרווח המחולק לתאים נשלפים.
שידות עץ בסגנון כפרי מתאימות במיוחד לחדרי שינה המעוצבים בסגנון טבעי ומשתלבות היטב עם אלמנטים מטקסטיל אורגני כמו כותנה ופשתן, רהיטים מאסיביים במראה גולמי ופריטי נוי אותנטיים במוטיבים אתניים.

 

שידת עץ בסגנון קלאסי

הן משדרות תחכום ואלגנטיות על זמנית. סגנון קלאסי מתאפיין בצורות גיאומטריות סימטריות, דיוק ועושר של אלמנטים דקורטיביים, גימורים מורכבים ומוטיבים אומנותיים. בבניית שידות קלאסיות משתמשים בעצים יקרים, עמידים ואיכותיים, כמו מהגוני, אגוז, דובדבן ואלון, שמתאפיינים בטקסטורה חלקה ובגוונים עשירים ומעניקים לרהיט מראה יוקרתי ומתוחכם. הדגמים הנבחרים מכילים לעיתים חריטות אמנותיות וצורות מגולפות בעבודת יד. הדגמים היקרים משלבים אלמנטים מפורזלים מזהב או ברונזה שמקנים לרהיט מראה מפואר ואקסקלוסיבי. שידת עץ בסגנון קלאסי מתאימות באופן מושלם לחדרי שינה מרווחים וגבוהים המעוצבים בקווים אלגנטיים בדגש על אווירה יוקרתית והקפדה על איכות הפרטים הקטנים. הן משתלבות עם ווילונות כבדים מבדים משובחים כמו קטיפה או משי בגווני קרם, זהב ויין.

שידות עץ בסגנון מודרני

משדרות מינימליזם אסתטי בדגש על פונקציונליות גבוהה בהשראה אורבנית. השידות בנויות בקווים נקיים, עם מסגרת גיאומטרית בסיסית ומינימום אלמנטים דקורטיביים, תוך שימוש בעץ כחומר בעל חמימות טבעית שמרכך את הנוקשות של סביבה מודרנית. השידות המודרניות בדרך כלל קומפקטיות וקלות משקל ומגיעות בגווני עץ טבעיים, כמו חום בהיר או אפרפר או לחלופין בשחור או לבן. עיצוב מודרני מתמקד בפונקציונליות, נוחות השימוש וחיסכון במקום. השידות בסגנון מודרני מתאפיינות במנגנונים טכנולוגיים מתקדמים, כמו תאורה פנימית או שקעים מובנים למטענים אלחוטיים ונבנות באופן שמאפשר שימוש אינטנסיבי ואחסון אופטימלי – עם מגירות שטוחות, תאים פתוחים, משטחים נשלפים ומחיצות לניצול מקסימלי של השטח. בדגמים נבחרים למגירות אין ידיות, ובמקומן קיים מנגנון פתיחה בלחיצה. שידות עץ בסגנון מודרני מתאימות במיוחד לחדרי שינה בעיצוב מינימליסטי, עם קווים נקיים ופלטת צבעים ניטרלית. בשל עיצוב קומפקטי ואפשרויות אחסון חכמות הן משתלבות היטב גם בחללים אורבניים עם שטח רצפה מוגבל, ריהוט מודרני ותאורה בעיצוב תעשייתי.