fbpx
שולחן עץ

קונסולה מעוצבת לחדר שינה

קונסולה עץ בסגנון אנגלי לחדר שינה באשדוד

חדר השינה עוצב מחדש ונבחרה קונסולה מרשימה מעץ מלא, העיצוב הקלאסי וצבע העץ העשיר התאימו בדיוק לאווירה הרצויה בחלל. קונסולה זו היא יצירת אומנות שמשנה את עיצוב החדר בו היא מוצבת, בנוסף היא מספקת מקומות אחסון במגירות העץ. במקרה הזה היא הוצבה בחדר שינה אך יכולה להתאים גם לסלון, פינת אוכל וכניסה לבית.

קטלוג קונסולות >

 

קונסולת עץ לחדר שינה

קונסולה מעוצבת

קונסולה בעיצוב קלאסי אנגלי משלבת עיצוב מעודן עם פרקטיות בלתי מתפשרת. היא מאופיינת בקווים אלגנטיים, גילופי עץ ורגליים מעוגלות ומוסיפה סטייל אירופאי לבית. הקונסולה עשויה מעץ מלא בגימור עשיר ומבריק, ומשקפת את המורשת העיצובית של בתי האצולה האנגלית, עם דגש על פרטים קטנים כמו ידיות פליז ופרזולים ייחודיים. לקונסולה ארבע מגירות אחסון מרווחות ופלטה עליונה להנחת חפצים אישים ופרטי נוי.

קונסולה ככלי עיצובי

כדי להפוך את הרהיט למוקד עיצובי מושלם בחלל, ניתן לשחק עם מגוון רעיונות יצירתיים. מראה גדולה ומעוצבת מעל הקונסולה לא רק תוסיף אור ותחושת מרחב, אלא גם תחזק את האלגנטיות הקלאסית של הרהיט.

על גבי הקונסולה, ניתן ליצור קומפוזיציה מעניינת של פריטים דקורטיביים. אגרטל קרמיקה גבוה עם זר פרחים צבעוניים יוסיף צבע ושמחה, בעוד צמחים ירוקים  ישתלבו היטב עם הגוון הטבעי של העץ. ניתן להוסיף גם ספרים, תמונות משפחתיות ממוסגרות או חפצי נוי ייחודיים בעלי ערך סנטימנטלי.

קונסולה עם מגירות