fbpx
שולחן עץ

חדר שינה מעץ מלא

בעיני צרכנים שמעריכים איכות ולא מסתפקים בחיקויים, ריהוט מעץ מלא הינו פריט חובה בכל בית. רהיטים הבנויים מעץ טבעי ומלא חיים מחזיקים מעמד לנצח, וכאשר מטופלים ומתוחזקים נכון, הם אינם מאבדים מיופיים המקורי. עבור אנשים רבים הריהוט מעץ מלא נחשב ליוקרתי ומהווה מעין סמל סטטוס, האחרים נהנים מהמראה הייחודי והטקסטורה החד פעמית, ויש גם את אלה הבוחרים בו בשל החוזק, העמידות ואיכות. במשפחות רבות הריהוט מעץ טבעי עובר מדור לדור והיורשים החדשים אוהבים אותו לא פחות מהבעלים הקודמים, כי כפי שידוע, עץ מלא לעולם יוצא מהאופנה וערכו רק עולה עם השנים.

החל מחללי אירוח, עבודה וחדרי ילדים – ריהוט מעץ מלא משתלב באופן מושלם בכל מרחב וכמעט בכל סגנון עיצובי. אולם, בין כל החללים הבית, דווקא חדרי השינה הם אלה שמנצלים באופן מושלם את כל היתרונות של הריהוט מעץ מלא.

חדר שינה מעץ מלא

עיצוב חדרי שינה עם ריהוט מעץ מלא – כל היתרונות

בעידן המודרני, רבים התרגלו לקנות מוצרים זולים שאומנם מציעים פתרונות מהירים אך מאופיינים בחיי מדף קצרים. אולם, כאשר מדובר בריהוט, יש לזכור כי בתווך הארוך, ריהוט זול, שעשוי מעץ מעובד, לא רק שלא יהיה משתלם אלא ידרוש מאיתנו השקעה גדולה יותר. כך למשל, המיטה שעשויה מחומר לא איכותי, כמו דיקט, פורמייקה, פלטות סיבים וכדומה, לא תעמוד בעומס וסביר להניח שתצא מהשימוש במהלך שלוש – ארבע שנים מרגע הרכישה. הבעלים, שיצטרך להחליף אותה במהירות, יגלה כי בסופו של דבר מדובר בעסקה יקרה למדי. גם מיטה שבנויה מברזל אינה חסונה לנזקי הזמן: במהלך השנים, המתכת עלולה להחליד ולהיהרס. מיטה מעץ מלא לעומת זאת לא תתקלקל או תיהרס בקלות ותשרת נאמנה את בעליהם שנים ארוכות.

מעבר לסוגיה של עמידות וחוזק, ריהוט מעץ מלא יקנה לחלל של חדר שינה מראה כפרי קלאסי, הרמוני ומאוזן וייצור בו אווירה שלווה ומרגיעה. לעץ טבעי, כמו אלון או אורן, יש טקסטורה יפיפייה וגמישות עיצובית רבה, המאפשרת יצירת רהיטים בשלל סגנונות, הן קלאסיים והן מודרניים. בין אם חלמתם על חדר שינה בסגנון רטרו או ברוק ובין אם תכננתם לעצב את החלל בהשראת בוהו הטרנדי, ריהוט מעץ בהיר יהיה הבחירה המושלמת עבורכם.

חשוב לזכור כי פריטי ריהוט מעץ מלא שתמקמו חדר שינה – ארון בגדים, מיטה זוגית, שידות צד, כורסה, פינת איפור – ישמשו לא רק למטרות הפונקציונליות אלא גם לצרכים דקורטיביים, כדי להפוך את החלל למפלט אהבים רומנטי, מלא בקסם, עדינות ורוך.  עבור חובבי האסתטיקה בעלי טעם אנין, חדר שינה מעץ מלא הינו מקום שנעים לשהות בו, הן במהלך הלילה והן בשעות היום.

חדרי שינה עץ מלא

אל האיכות, הוורסטיליות והאסתטיקה של עץ מלא מצטרף עוד יתרון חשוב. בניגוד ל – MDF, עץ שבבי או סיבים, מדובר בחומר גלם טבעי שאינו מכיל בתוכו דבקים רעילים. רהיטים מעץ מלא אינם נודפים ריח סינטטי, אינם פוגעים בבריאות האדם ועל כך גם אינם גורמים לקשיי נשימה. כאשר מדובר בחלל שמיועד לשינה, יתרון זה הופך לחשוב אף יותר, הרי כידוע איכות השינה שלנו מושפעת מהאוויר שאנו נושמים.

בדומה לכך, ריהוט מעץ מלא נחשב לפתרון ידידותי לסביבה. העץ הינו חומר מתחדש שניתן למחזור. קניה של רהיטים מעץ מלא מעודדת גידול עצים וכך למעשה תורמת ליצירת סביבה אקולוגית בריאה.