fbpx
שולחן עץ

שולחן אוכל מעץ מלא

שולחן אוכל הוא לא רק המקום הזה שעליו מוגשות הארוחות שלכם, אלא גם המקום שמרכז ומגבש את כל המשפחה יחד. על כך, מדובר באחד מפרטי הריהוט החשובים ביותר בבית וכדאי שיהיה נעים, נוח, פונקציונלי ועמיד.

אם שולחן האוכל הישן שלכם כבר אינו משרת את צרכיכם (מסיבות אסתטיות או פונקציונליות) ואתם זקוקים לאחד חדש ומתלבטים בין שלל ההצעות, אנו ממליצים לכם לרכוש שולחן הבנוי מעץ מלא.

שולחנות אוכל מעץ מלא

בין אם חשבתם לרכוש שולחן לפינת אוכל מוכן או להזמין אחד שייבנה עבורכם בהתאמה אישית, סביר להניח כי יציעו לכם מגוון אופציות של חומרי הגלם, ביניהם זכוכית, מתכת, שיש או גרניט. כל חומר גלם נועד להעצים את המאפיינים הייחודיים ואת סגנון העיצוב של הרהיט. יחד עם זאת, שולחן אוכל קלסי, איכותי ואמיד לאורך השנים בנוי לרוב מעץ מלא.

שולחן אוכל משפחתי – כל היתרונות

שולחן אוכל מעץ מלא לעולם לא ייצא מהאופנה. גם היום, בעידן הטכנולוגי, למרות שלל הפיתוחים בתחום חומרי הבנייה והעיצוב שהוכנסו לאחרונה לתעשייה, מוצרי ריהוט עץ מלא שומרים על הפופולאריות ונחשבים לרהיטים האיכותיים ביותר.

ריהוט מעץ מלא מציע מראה אסתטי ויוצר תחושה ביתית, השופעת חמימות ונועם. עץ הינו חומר גלם טבעי ועל כך הרהיטים שבנויים ממנו משתלבים נהדר בחללים המעוצבים בדגש על חיבור אל הטבע. שולחן מעץ מלא יעניק לחלל אווירה “אורגנית”, ידגיש זרימה של תאורה טבעית וישלים את ההרמוניה העיצובית המקשרת בין כל פרטי הריהוט והדקורציה הסובבים אותו כמו כיסאות לפינת אוכל, ויטרינות או יחידות מידוף מעוצבות.

פינת אוכל מעץ מלא

שולחן אוכל מעץ מלא – חוזק ועמידות

אם השולחן האידיאלי שלכם בנוי מעץ “קשה” כמו עץ אלון או מעץ “רך”, כמו עץ אורן, הרהיט החדש שלכם יראה נפלא לאורך הזמן וזאת מכיוון שעץ הוא חומר גלם עמיד במיוחד ומהווה את הבחירה המושלמת עבור כל מי שמחפש שולחן שישמור על איכותו שנים קדימה.

בזכות העמידות מבטיח שולחן מעץ מלא תמורה מצוינת לכסף – ואם תרצו אי פעם למכור אותו, תקבלו עליו מחיר מעולה, כי רהיטים מעוצבים היטב שטופלו נכון במהלך השימוש, שומרים על ערכם לאורך שנים.

העמידות של עץ מלא מבטיחה גם תחזוקה קלה. הטיפול בשעווה, ליטוש ושמן צריך להתבצע רק מדי פעם, ואין מדובר בתהליך מורכב או יקר במיוחד.

שולחן אוכל מעץ מלא

המראה והתחושה של עץ מלא

על פי רוב, שולחן אוכל מעץ מלא מתאים לסגנון עיצובי שמרני וקלסי. ואולם, בעידן האקלקטי, לכל פריט מעץ מלא, בתנאי שהוא מיוצר על ידי אומן מיומן, יש פוטנציאל בלתי מוגבל לחדשנות עיצובית.

הסגנון, המראה והתחושה של הרהיט תלויים במידה רבה בגוון של העץ. כך, הגוונים הכהים העמוקים מעניקים לרהיט מראה יוקרתי, מרשים וסולידי, הגוונים הבהירים מקנים לו תחושה קלילה וזורמת, המתאימה הן לעיצוב פינת אוכל כפרית והן לעיצוב קלסי – מודרני.

אם עיצוב החלל שלכם נעשה בסגנון מודרני מינימליסטי, שולחן אוכל מעץ מלא ישבור את המראה הקריר והסטרילי ויוסיף למרחב תחושה אינטימית ואנושית יותר. שולחן אוכל מעץ מלא יכול לשמש ליצירת אווירה אורגנית. אם אתם מתגוררים בסביבה אורבנית, השולחן שלכם עשוי להעניק למרחב המגורים חוויה טבעית, באמצעות השימוש הנכון בספקטרום הרחב של הגוונים והטקסטורות.

שולחן אוכל כפרי מעץ מלא

איכויות אקולוגיות של עץ טבעי

עץ מלא הינו חומר גלם אקולוגי וזאת מכיוון שזהו חומר הבנייה היחיד שמתחדש (המאפשר לחדש את צמיחת העץ לאחר שחלקים ממנו נקצרו לצורך עשיית הרהיטים). יתרה מכך, טביעת הרגל הפחמנית הנובעת מייצור ועיבוד של מוצרי עץ נמוכה באופן דרסטי מזאת של חומרי גלם אחרים. כמו כן, לעץ יש יכולת לאגור פחמן, איכות מכריעה במאבק נגד שינויי האקלים.

שולחן אוכל עגול מעץ מלא