fbpx
שולחן עץ

לקטלוג רהיטי עץ מלא בגלריית פשוט >

קונים ריהוט חדש לבית? רגע לפני שאתם נכנסים לחנות רהיטים הקרובה לביתכם, עצרו. תעשיית הריהוט המודרנית מציעה לכם שתי אפשרויות: לרכוש ריהוט זול וסטנדרטי שיחזיק מעמד כמה שנים בודדות ולאחר מכן ייזרק לפח, או לחלופין, ללכת על האופציה היקרה אך משתלמת הרבה יותר ולהתחדש ברהיטים איכותיים מעץ מלא, כאלה שגם הנכדים שלכם יהנו מהם.

ובכן, אם בחרתם באפשרות השנייה, כלומר, החלטתם להכניס אל ביתכם רהיטי עץ מלא, שישרתו אתכם שנים רבות, יש לנו המלצה עבורכם; קנו לפחות פריט אחד מעץ טיק. למה? כי העץ ממנו עשוי הרהיט משפיע לא רק על המראה שלו, אלא גם על העמידות לאורך השנים. ריהוט מעץ טיק שומר על יופיו גם לאחר 70 שנים של שימוש, בתנאי שמטופל נכון. זהו ריהוט שלעולם לא יוצא מהאופנה, לעולם לא מאבד מערכו ולכן נהוג להעביר אותו בירושה לדורות הבאים.

ריהוט עץ טיק

מהו עץ טיק?

עץ טיק, או בשמו הלטיני Tectona grandis, הינו עץ טרופי המגיע אלינו בעיקר ממזרח אסיה – הודו, אינדונזיה או בורמה. העץ עמיד בפני נזקי האקלים הקשים ביותר וזאת הסיבה שהוא משמש כבר אלפי שנים לבניית ספינות. החוזק המיוחד של העץ נובע מהצפיפות הגבוהה שלו (למעשה זהו העץ עם המרקם הצפוף בעולם), אשר מאפשרת הצטברות שמנים בתוכו, מונעת חדירה של מים וכך למעשה הופכת אותו לחסין כמעט לחלוטין לחום, לרוחות וללחות.

לעץ טיק יש לא מעט תכונות ייחודיות; הוא עמיד בפני טרמיטים וסוגי מזיקים אחרים, הסיבים שלו אינם נסדקים או נשברים והטקסטורה שלו כל כך חלקה שהרהיטים העשויים ממנו אינם זקוקים לציפוי שמן או לקה.

בזכות המראה היפהפה, הצבע המרהיב בגווני הדבש, העמידות הגבוהה והשמירה על איכויותיו לאורך השנים, עץ טיק נחשב לחומר גלם איכותי ומבוקש ליצירת ריהוט יוקרה, גם לפנים הבית וגם לסביבתו החיצונית.

רהיטי עץ טיק

ריהוט טיק – שימושים עיקריים

כפי שציינו קודם, מעץ טיק בונים רהיטים מסוגים שונים, הן לעיצוב פנים הבית והן לעיצוב החצר או הגינה. בין אם הרהיט ימוקם בתוך הסלון בתור שולחנות קפה ובין אם יעמוד על הדק בגינתכם הפרטית עם ספסלים או ריהוט גינה מרהיב, איכויותיו יישמרו לאורך השנים ויופיו ירגש אתכם ואת אורחיכם גם בעתיד הרחוק.

ריהוט טיק לעיצוב הבית

בשל מגוון יתרונותיו והמראה הלא סטנדרטי, נהוג להשתמש בעץ טיק ליצירת פרטי ריהוט ייחודיים, לרוב כעבודת יד ובהתאמה אישית, המוגדרים כרהיטי בוטיק. העץ ניתן למחזור והריהוט הממוחזר שבנוי ממנו נחשב לידידותי לסביבה.

רהיטי עץ מלא

ריהוט פנים מעץ טיק עשוי לעיתים בסגנון קלאסי, אך לא תמיד. גם חובבי עיצוב אקלקטי המשלב סגנונות אתניים, כפריים, קלאסיים ומודרניים, יכולים ליהנות ממגוון רב של פרטי ריהוט הבנויים מהעץ הנפלא הזה. בין אם עשוי במראה טבעי ובין במראה מודרני, רהיט מעץ טיק מאופיין במאסיביות, חוזק ונוכחות אסתטית מרשימה. כיום ניתן לרכוש שולחנות אוכל עם פלטה עבה וכבדה בטקסטורה המשחזרת את המראה הטבעי של העץ, ספסלי ישיבה יציבים ורחבים, שידות ומזנונים במרקמים מיוחדים.

ריהוט טיק

ריהוט גן מעץ טיק

הפופולאריות של ריהוט גן מעץ טיק נובעת הן מעמידתו בפני נזקי האקלים והן מאיכותו ויציבותו. על כך, המעצבים ממליצים לרהט את שטח המרפסת או החצר הביתית בשלל רהיטי טיק איכותיים, כגון שולחן אוכל, מערכת ישיבה תואמת, כסאות וכורסאות שיזוף.