fbpx
שולחן עץ

תנו לעץ לדבר ואל תפריעו לו. זה מאוד פשוט ברהיטים.

ריח העץ, המראה הביתי והמגע החמים של הרהיטים שנבנו אחד אחד, קיבלו את מלאו תשומת הלב וטיפול אוהב ואנושי של איש המקצוע – זה מה שתפגשו בחנות של גלריית “פשוט” בכפר סבא. בואו פשוט להציץ בגלריית הרהיטים שלנו.

לקטלוג רהיטי עץ של גלריית פשוט >

מה הוא ריהוט פשוט לדעתכם? יש שיקראו לרהיטים זולים העשויים לוחות עץ תעשייתי, רהיטים פשוטים. נכון, אלה רהיטים שפשוט וקל לקנות אותם בגלל מחירם הנמוך והעיצוב הסטנדרטי והמוכר, אולם לא הייתי קורא לתהליך הייצור שלהם פשוט. חומר העץ שממנו עשויים הרהיטים הפשוטים כביכול, עבר “התעללות” קשה ושינה את מהותו מקצה לקצה כדי להתאים לצורכי המעצבים וכיסי הלקוחות. זו היא דרך אחת להסתכל על ריהוט פשוט.

אז למה אצלנו זה פשוט?

שנים של סיפור אהבה שבין גלריית רהיטים “פשוט” לבין עץ – מלא, גולמי וטבעי, כפי שהוא ובמלוא הדרו, לימדו אותנו להתבונן ביופיו של חומר הגלם הנפלא הזה. אין שני לוחות עץ זהים, לכל אחד מהם “טביעות האצבע” משלו, ממש כמו לאנשים, צורות, גוונים וטקסטורות ייחודיות, מה שהופך גם כל רהיט שעשוי מעץ מלא לייחודי. כל הטריק הוא לחשוף את יופיו של העץ, לא צריך להמציא שום דבר חדש. מי שכיר את הסוד הזה יודע להעריך וליהנות מהמראה והמגע של רהיטי עץ מלא.

שילוב של טכניקות נגרות מסורתיות, עבודת יד שמולידה פרטי ריהוט יחודיים, עם טכנולוגיה מתקדמת של ימינו וגישה מודרנית, יצירתית ומקורית – זה מה שתמצאו בגלריית רהיטי עץ “פשוט”.
איכות חומרי הגלם היא העקרון המנחה המרכזי שלנו בעבודה, וזה כולל ירידה לפרטים הקטנים ביותר של בחינה והסתכלות על כל לוח עץ אשר נבחר, כל אביזר חיבור, צבעים, שמנים, ווקס, פרזול וכל מה שנדרש. קפדנות ואהבה אמתית של מה שאנחנו עושים הם אלה שעושים את ההבדל בין עוד רהיט פשוט ובנאלי לבין יצירת אמנות של ממש אשר מוצאת מקום של כבוד בבית הלקוח ומשרתת את המשפחה לדורותיה.

גישתנו לעיצוב רהיטים מתבססת על שיקולים פרקטיים, ארגונומיים ואסתטיים. בנוסף לכך עבודה על ריהוט בהתאמה אישית חייבת להיעשות בהתחשב בסגנונו הייחודי של בית הלקוח, גודל ואופי החלל בו הוא מיועד להתמקם ורצונותיו של המזמין. אנו משקיעים מאמצים גדולים בהתאמה המיטבית של סוג העץ, גוונו וסוג הגימור שלו לרהיט. תהליך העבודה מתחיל בין היתר בסקיצות ידניות שמתארות לפרטי פרטים את המוצר וגם מעבירות את האופיו כבר על גבי הנייר.

בתהליך הייצור של “פשוט” אין קיצורי דרך. כל פריט ריהוט עובר תחת עינו של צוות אבטחת איכות מיומן כדי להבטיח תוצאה מושלמת. טכניקות טיפול בעץ מיוחדות, פרטי מוצר ואביזרי עץ המיוצרים בעבודת יד, אלמנטים של זכוכית, ברזל או קרמיקה – כל אילה מעניקים לרהיטים שלנו אופי וטוויסט.

פשוט ריהוט