fbpx
שולחן עץ

טרנדים בעולם הרהיטים

תחילת שנה היא תמיד הזדמנות מצוינת לעשות שינוי ולהתחדש. רבים מאיתנו מנצלים את החגים כדי לעצב מחדש את הבית, להחליף את הריהוט או להוסיף רק מספר אלמנטים דקורטיביים, שיעניקו לחללי המגורים שלנו מראה מזמין, נוח ונעים יותר. ואולם, כל שינוי בעיצוב הבית, בין אם מאסיבי ובין אם קליל, דורש השראה, חשיבה, תכנון, ולעיתים – גם מעט הכוונה מקצועית. לשם כך, אספנו עבורכם מגוון המלצות לעיצוב הבית בהתאם לטרנדים החדשים ביותר בעולם הרהיטים, אשר יסייעו לכם במלאכה.

רהיטים - טרנדים

מראה שופע רכות וקימורים בריהוט מעוגל

כדי ליצור בחלל תחושה משפחתית חמימה, המעודדת תקשורת ומאפשרת מנוחה, מומלץ לבחור ספה עם מבנה מקומר, ללא זוויות חדות ולמקם אותה בסמוך אל שולחן סלון עם פלטה עגולה, לצד שטיח עם הדפס מעגלי ווילונות רכים. רהיטים במראה מעוגל הפכו השנה ללהיט אמיתי, כך שבנוסף לאווירה המשפחתית, תשיגו באמצעותם גם מראה אקסטרה אופנתי.

ריהוט עץ רטרו

אלמנטים במראה טבעי

עם התפתחות הטרנד האקולוגי, עולם העיצוב מתמקד בשנים אחרונות בריהוט מחומרים טבעיים ואף ממוחזרים, ביניהם עץ, במבוק, צמר, אבן, חרס, קש, זכוכית ועוד. פריטי ריהוט ודקורציה מחומרים טבעיים יוצרים בחלל תחושה נושמת, מלאת זרימה, שמשפיעה לטובה על בריאותנו הפיזית ונפשית. בין אם אתם מתגוררים בבית כפרי ובין אם – בדירה אורבנית, עצבו את פינת האוכל שלכם יחד עם כיסאות מעץ מלא, ומקמו בסלון כורסה מקש, פופים, שידת עץ במראה טבעי – כל אלה, בשילוב עם עציצים, סלים קלועים ופריטי נוי מחרס, יוסיפו לאווירה בחלל תחושה רעננה, נוגעת ומרגשת.

רהיטים עץ מלא

העניקו לחלל צבעוניות מרנינה

פריטי עיצוב בצבעים נועזים הפכו לטרנד הלוהט בעולם הרהיטים. אם בעבר היה נהוג ליצור דגשי צבע באמצעות אלמנטים דקורטיביים צבעוניים, היום אפשר לעצב את החלל עם רהיטים מאסיביים בגוונים נועזים ולא סטנדרטיים. ספות, וויטרינות, שולחנות בגוונים עזים על רקע קירות ניטרלי יהפכו את החלל שלכם לחגיגי, עשיר ומלא אנרגיה. בעודם יוצרים מראה מקורי ואותנטי, רהיטים צבעוניים יכולים להשתלב כמעט בכל סגנון עיצובי – מסגנון ריהוט כפרי ועד למודרני.

ריהוט וינטג' לבית

פינות אוכל מעץ מלא

פריטי ריהוט מודולאריים ואלמנטים לא תואמים

בשנים אחרונות עולם הריהוט עוסק בקונספט המודולארי אשר מאפשר חופש בלתי מוגבל בעיצוב יצירתי. בנוסף לאלמנטים מודולאריים הניתנים להרכבה בצורות שונות, כיום נהוג להשתמש גם בריהוט “פרי סטנדינג” ((freestanding שאינו תלוי בסגנון הכללי, המציע מיזוג עיצובים ליצירת מראה אקלקטי בוהו שיק. פריטי ריהוט לא תואמים יוצרים בחלל תחושה אותנטית, אישית ומלאה בקסם ואופי.

פינת אוכל עגולה עץ מלא

ריהוט בסגנון ווינטאג’

ריהוט וינטאג’ ורטרו מופיע השנה כמעט בכל תערוכה של עיצוב הפנים. הסיבה לפופולאריות המתחדשת של ריהוט ווינטג’ נובעת מהמגמה האקולוגית, הדוגלת בהעדפת שימוש חוזר על פני רכישה של חפצים חדשים. אך בנוסף לסיבה הפרקטית, יש לריהוט וינטג’ שלל יתרונות נוספים: ייחודיות, כריזמה ונוכחות בולטת. חשוב להדגיש שהמעצבים אינם ממליצים על שימוש בריהוט חדש במראה ישן, אלא בפריטים ישנים, בין אם משוחזרים ובין אם לא.

ריהוט עץ טבעי