שולחן עץ

שולחנות אוכל עגולים

שולחן אוכל עגול – זה לא רק עניין של צורה. מגוון שולחנות אוכל עגולים בעיצובים שונים לפינת האוכל או למטבח.

שולחנות אוכל >>

פינת אוכל עגולהיש משהו מיוחד בשולחנות אוכל עגולים. הם קומפקטיים, אלגנטיים ומזמינים. שולחנות אוכל עגולים מתאימים מאוד לפינות אוכל קטנות וצפופות. אפשר להציב שולחן עגול קטן גם במטבח. צורתו הזורמת תקל על התנועה בחלל ומאפשרת להושיב לידו יותר סועדים במיוחד אם בחרתם בשולחן אוכל עגול עם רגל מרכזית שאינה מפריעה לישיבה. גישת הפנג שוואי מתייחסת לשולחנות אוכל עגולים או אובאליים כאופציה אופטימלית עבור פינת האוכל בבית כיוון שהם מאפשרים זרימה טובה של הצ’י.

עגול או אובאלי?

שולחן אוכל עגול מעניק לפינת האוכל אווירה אינטימית ומאפשרת קשר עין ותקשורת פתוחה וקלה בין הסועדים. לשולחן עגול אין מקומות חשובים יותר או חשובים פחות – כולם בדיוק אותו הדבר ולכן בישיבה סביב שולחן אוכל עגול מתקיים שיוון מוחלט בין המשתתפים. אם בכל זאת תרצו שבסידורי הישיבה יהיה אפשר להגדיר מקום בראש השולחן, ואתם רוצים לשמור על הקווים העגולים, אפשר לבחור באפשרות של שולחן אובלי.

שולחן עגול נפתח

יש גם דרך נוספת שמציעה שולחן אוכל עגול נפתח. במצבו הסגור תחסכו במקום ותקבלו צורה שוויונית ואילו כאשר יגיעו האורחים ותפתחו את השולחן, צורתו תשתנה לאובלית ובעלי הבית יוכלו לשבת במקומות המכובדים בשני הקצוות.

שולחן עגול גדול

במקרה של שולחנות אוכל עגולים הגודל כן קובע. שולחן אוכל עגול גדול אינו פרקטי. הוא תופס הרבה מקום ומרחיק את הסועדים שיושבים ממול. גם אם קשר העין עדיין נשמר, הם נראים רחוקים מאוד, מה שמקשה על התקשורת. מרכזו של שולחן אוכל עגול גדול לרוב אינו מנוצל היטב וסועדים מתקשים להגיע לכלי האוכל אשר מונחים במרכזו.

שולחנות אוכל עגולים בפשוט