fbpx
שולחן עץ

רהיטים לבית במבשרת ציון

ריהוט בית ברהיטי עץ מלא באווירה כפרית

הבית נמצא באזור כפרי טובל בירוק למרגלות הרי ירושלים. הרהיטים שנבחרו לבית זה משקפים את האווירה ואת הטעם של הגרים בבית. שימוש ברהיטי עץ מעניק לבית חמימות ושיק ייחודי והבטחה שהרהיטים ילוו את דיירי הבית לשנים רבות.  

ריהוט לפינת אוכל

פינת אוכל 

שולחן  אוכל אלגנטי עגול מעץ מלא עם משטח זכוכית, מוקף בארבעה כיסאות בעלי משענת קלועה ומושבים מרופדים, מזמין את בני הבית והאורחים ליהנות מארוחות משותפות אל מול נוף מרהיב. שילוב החומרים הטבעיים, העיצוב הקלאסי והנוף הפתוח יוצרים אווירה מיוחדת ובלתי נשכחת.

המזנון ניצב בפינת האוכל ליד חלון גדול, מזנון מעץ מלא בגוון בהיר מעניק לחלל אווירה נינוחה. הוא משלב ארבע דלתות עם מגירות ומספק שפע של מקום אחסון לכלי אוכל, מפות ומפיות. רגלי המזנון והעיטורים העדינים מקנים לו מראה קלאסי מסוגנן.

 

רהיטי עץ לסלון

סלון 

בחלל המגורים הוצבה ויטרינה מעוטרת מרשימה מעץ מלא. ארון תצוגה מעוצב מעניק לחלל אווירה יוקרתית. דלתות זכוכית שקופות מאפשרות הצצה פנימה כדי להתרשם מהפריטים האישיים, אביזרי נוי המסודרים על גבי המדפים הפנימיים באופן אסתטי. חלקה התחתון של הויטרינה כולל דלתות עץ אטומות, המעניקות מקום אחסון נוסף ומסייעות לשמור על הסדר והארגון.

שידה מעוצבת באותו סגנון הוצבה כמעמד לטלוויזיה עם ארונות סגורים ומגירות לחלל אחסון נוסף.

צרו קשר להזמנת רהיטים לבית>>