שולחן עץ

ספריה בהזמנה אישית

כדי שהרהיטים שלכם יהיו יציבים ובטוחים, וכדי שיעמדו בצורה היפה ביותר בבית, בדיוק כמו שראיתם את זה בדמיון, הרכבת רהיטים דורשת מיומנות של אנשי מקצוע מנוסים, במיוחד כאשר מרכיבים רהיטים גדולים ומורכבים.

הרכבת רהיטים – מתחילים מההתחלה

לאחר שנעשו כל המדידות והתכנון המקדים נעשו, ולאחר שכל חלקי הרהיט כבר מוכנים – משויפים, צבועים ועברו את כל שלבי ביקורת האיכות שלנו, אפשר להתחיל להרכיב. ומאיפה מתחילים? כרגיל מתחים מההתחלה – מתחילים מהבסיס. מניחים את יסודות של רהיט העץ המלא ומוודאים שהוא יציב, ישר ולא עלול ליצור מצב של חוסר בטיחות לאנשי הבית.

הרכבת ספרייה בהזמנה אישית

הרכבת דלתות ומגירות

לאחר מכן, למשל במקרה של ספריה משולבת כמו זאת, מרכיבים את הדלתות והמגירות. חשוב שההרכבה תהייה מדויקת כדי שהדלתות והמגירות “יישבו” בצורה אופטימלית. זאת מיומנות בפני עצמה להרכיב את הדלתות והמגירות באופן כזה שלא יהיו רווחים, ושהן יפתחו או ינועו בצורה חלקה ובטוחה. לאחר שכל הדלתות והמגירות מורכבות כמו שצריך, מניחים את הפלטה העליונה של החלק התחתון. עכשיו מוכנים להמשך…

הרכבת ארונות לספרייה בהזמנה אישית

הרכבת הספרייה

לאחר שהחלק התחתון של הספרייה עומד שלם, יציב ובטוח, מתחילים להרכיב את הספרייה. ראשית מייצבים את מסגרת הספרייה, מקימים את גב הספרייה, ולבסוף מוסיפים מדפים. גם כאן דרושה מיומנות מקצועית כדי שהמדפים יהיו ישרים ויציבים, כדי שתוכלו לשים עליהם בבטחה ספרים, חפתי נוי, או כל דבר אחר שתכננתם לאחסן על המדפים.

ספרייה בהזמנה אישית

השלב הסופי

לאחר שהספרייה עומדת במקומה, יציבה ובטוחה, מרכיבים בזהירות את דלתות הזכוכית ואת מדפי הזכוכית של הוויטרינה, שהוכנו מראש במדויק לפי מידה. כעת, כל שנותר הוא למלא את המדפים, הארוניות והמגירות וליהנות מהספרייה החדשה. תתחדשו!

ספרייה משולבת ארונות ודלתות

הספרייה שבתמונות הורכבה אצלנו בתצוגה – כולכם מוזמנים ומוזמנות לרח’ התע”ש 7 כפר סבא ולהזמין את רהיט חלומותיכם בהתאמה אישית 🙂