fbpx
שולחן עץ

שידה מעץ מלא היא נכס יקר ערך ויפהפה לשנים ארוכות בכל בית.

קטלוג שידות עץ מלא >

קלאסיות, כפריות, בסגנון וינטאג’ רטרו של פעם, בסגנון עתיק אירופאי או מעוצבות בקו נקי מודרני – שידות הן חלק בלתי נפרד כמעט מכל חלל בבית. רהיט נפלא זה מספק לנו מגוון של אפשרויות אחסון במגירות או על מדפים, משמש גם להנחת פסלים או חפצי נוי וגם מהווה פריט דומיננטי עיצובי אשר לא פעם נותן את הטון במראה החדר כולו, מגדיר את החלל סביבו ומעניק לו אופי ייחודי. אנחנו קוראים לשידות בשמות רבים שמציינים וריאציה כזאת או אחרת של אותו סוג הרהיטים: ארונית, מזנון, קונסולה, כוורת, כוננית ועוד.

שידת טלויזיה מעץ מלא

עץ מלא – הבחירה הטבעית של כל שידה

אם אתם מחפשים אחר שידה לבית שתשרת אותכם ואף את ילדיכם שנים, היא חייבת להיות עשויה מעץ מלא. שום פלטת עץ מעובד לא יכולה להתחרות בדבר האמתי בעניין זה. שידות כמו כל שאר רהיטי עץ מלא עמידות יותר לנזקים לאורך זמן וניתנות לשיפוץ או חידוש הרהיט בקלות יחסית.

אולם לא רק העמידות היא הסיבה לכך שכדאי להכניס לבית שידות עץ מלא. לעץ מלא יש קסם מיוחד שפשוט עובד, מרגש אותנו ונוגע במשהו עמוק ושורשי הנטוע בכל אדם. המגע של עץ מלא מרגיש לנו נעים יותר, הטקסטורות הייחודיות של העץ הטבעי שמביטות מתוך הרהיט מוסיפות חום תחושה של ביתיות. הטכניקות המגוונות של בניית רהיט מעץ מלא פותחות אפשרויות עיצוב ייחודיות של חיבורים חזקים ומדליקים, גילופים יפהפים ועיטורים שהופכים שידות עץ מלא ליצירת אמנות של ממש.

שידות עץ מלא

לכל חדר שידה משלו

לשידות פנים רבות. זו אחת המחלקות המסועפות ביותר בכל חנות רהיטים. אי אפשר לקנות סתם שידה. חייבים להבין בדיוק מה אתם צריכים, האם זו שידת צד מיטה או שידת מגירות לחדר השינה, מזנון לסלון, שידת טלויזיהשידה לכניסה לבית, שידת טואלט, שיטת טלפון, שידת כיור או ארון אמבטיה.

שידת אמבטיה מעץ

מחירי שידות עץ מלא

זה נכון, מחיר שידת עץ מלא לרוב גבוה יותר ממחיר שידות עץ מעובד או שידות העשויות מחומרי גלם אחרים. הדבר מובן והגיוני לאור העלות הגבוהה יותר של חומרי הגלם. ואילו בסופו של דבר מתברר שקניית שידה מעץ מלא זולה יותר אם נתייחס לאורך החיים שלה שארוך הרבה יותר. אז תחליטו, אם לקנות שידה בזול ולהחליף אותה כל כמה שנים או להשקיע פעם אחת בשידת עץ מלא איכותית שיכולה להישאר במשפחה לדורות.

שידות עץ מלא בגלריית רהיטים פשוט