שולחן עץ

שידות לחדר שינה

שידות לילה למיטה ושידות מגירות מעץ מלא לחדר השינה במגוון עיצובים קלאסיים, כפריים, מודרניים או בסגנון של פעם.

שידות עץ בגלריית רהיטים פשוט >

שידה בחדר השינה מהווה פתרון קלאסי לאחסון בגדים, תכשיטים, מוצרי טיפוח, תרופות ועוד מגוון חפצים אותם אנחנו מעוניינים לשמור בקרבת המיטה. שידות הן רהיט טיפוסי שמשתלב באופן טבעי במראה חדר השינה והופך להרבה מעבר לפריט פונקציאונלי. פני השטח של שידות משמש בסיס לגופי תאורה מעוצבים, חפצי נוי, פסלים או אגרטלים, ואילו הרהיט עצמו גם הוא לרוב בעל אמירה עיצובית שתורמת לאווירה הכללית במקום האינטימי והשקט ביותר בביתכם.

שידות לחדר שינה

סוגים וגדלים ללא כללים

כמה שידות צריכות להיות בחדר השינה? מה צריך להיות הגדול שלהן? אין תשובה חד משמעית על שאלה זו. כדי לנסות ולעשות סדר נציין קודם שבגדול ניתן להתייחס לשני סוגים עקריים של שידות הנמצאות בשימוש בחדר השינה: 1 – שידות צד מיטה, 2 – שידות מגירות עצמאיות. לכל סוג תפקידים יחודיים, מבנה וגודל מקובלים, ואילו אתם מוזמנים “לצאת מהקופסה” ולאלטר בהתאם להעדפות האישיות, מבנה חדר השינה והקונספט העיצובי בו בחרתם.

שידות צד מיטה

שידות צד לחדר שינה >

שידות לילה לצידי המיטה, קטנות ככל שיהיו, ממלאות תפקיד חשוב ביותר של יצירת סביבה ידידותית ונגישה בזמן שאנחנו ישנים. הגובה של שידות הלילה הוא קריטי, כיוון שהוא חייב להיות תואם לגובה המיטה כולל המזרן, נוח להנחת חפצים במצב שכיבה, מאפשר לגופי התאורה שעל השידה להאיר לכם את המקום בצורה הנכונה וגם לא לבלוט באופן המסכן את הישנים בלילה.

שידות מגירות ומה שבתוכן

שידות מגירות >

שידות מגירות יכולות להיות מאוד שונות אחת מהשנייה – שידות צרות וגבוהות החוסכות במקום וכוללות עמודה עם כמות גדולה של מגירות, שידות רחבות ונמוכות רק עם מעט מגירות גדולות, שידות פינתיות מיוחדות או שידות עגולות המעוצבות בסגנון רטרו.

תגדירו לעצמכם מה אתם רוצים לאחסן בשידת המגירות שלכם ואיזה סוג של מגירות יהיה אופטימלי עבור החפצים אותם אתם מעוניינים לשים בהן. למשל, אם מדובר בתכשיטים או כלי איפור יכול להיות שמגירות קטנות יותר יאפשרו לכם למיין את התוכן ולחלק אותו בין המגירות באופן הגיוני ונוח כך שיסייע לשמור על הסדר לאורך זמן. ואילו אם מדובר במגבות, מצעים או בגדים, סביר להניח שתעדיפו לשמור אותם במגירה גדולה ומרווחת.

מיקום השידה בחדר

תמדדו את חדר השינה ותנסו לדמיין או לצייר את מיקום הרהיטים בו. וודאו שהשידה החדשה אינה חוסמת חלון, מאפשר גישה נוחה אליה ופתיחת מגירות ללא חסימת מעברים. שידה גבוהה וצרה היא פתרון מצוין עבור חדרי שינה קטנים שבהם שטח הרצפה מוגבל. לאומת זאת שידות הן דרך טובה ליצור פינה מעוצבת בחדר, לתלות מראה גדולה מעל ולנצל את שטח הפנים של השידה.

שידות עץ מלא

אם אתם תופסים את חדר השינה שלכם בתור מקום חם, ביתי ומחבק, נראה שרהיטי עץ מלא לחדר השינה הם האופציה הטובה ביותר והדבר נכון גם לגבי השידות. שידות עץ מסתדרות מצוין עם כל סוגי הרהיטים שבחדר השינה ו”חיות בשלום” אם כל חומרי הגלם האחרים – מתכת, זכוכית, אבן ועוד. ואם כבר עץ, אז עדיף עץ מלא שמהווה איכות ללא פשרות, נשמר לאורך שנים רבות ומעניק לרהיט אופי מיוחד ומובהק שאין לו תחרות.

שידות מעץ מלא לחדר השינה פותחות בפנינו מגוון אינסופי של גוונים, גימורים וסגנונות העיצוב החל מהשידות הקלאסיות והשמרניות ברוח אירופאית, שידות כפריות כבדות ומגושמות עשויות פלטות עץ עבות בגימור גולמי או צבוע, שידות המעוצבות בסגנון רטרו או בסגנון עתיק עם פיתוחי עץ עדינים ומורכבים ואלמנטים מעוגלים בעבודת יד, ועד שידות מודרניות המעוצבות בקווים נקיים מינימליסטיים.

שידות עץ לחדר שינה