שולחן עץ

מיטת עץ מלא עם גילופים

מיטת עץ מלא מוסיפה סגנון, אלגנטיות ואופי לחדר השינה ומעניקה למי שישן בה שנים של שקט.

לקטלוג מיטות עץ מלא >

המיטה שלנו היא עבורנו המקום שאנו כל כך נהנים ממנו ומבלים בו כשליש מחיינו. נכון שהמיטה שלנו נמצאת במקום פרטי אשר אינו גלוי לעיני האורחים, ואילו עובדה זו אינו מונעת ממנה להיחשב לרהיט הכי חשוב בבית.

בעודנו מחפשים מיטה חדשה לחדר השינה או לחדר הילדים, ההתלבטויות הן רבות וההחלטה אינה פשוטה עבור רבים. ובכן, אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שהמיטה שלכם תהיה איכותית, יציבה, נוחה ותיראה כמו חדשה גם לאחר שנים רבות – מומלץ לבחור במיטה הבנויה מעץ מלא והנה מספר שיקולים שכדאי לקחת בחשבון.

מיטה מעץ מלא – פנים רבות לה

ריהוט מעץ מלא הינו מוצר העשוי מגוש עץ שלם, ללא הדבקה, גריסה, טחינה או כל סוג אחר של עיבוד מלאכותי. מיטות מעץ מלא משמרות את התחושה הטבעית של המרקם העצי ומאופיינות באיכות גבוהה, חוזק ומראה יוקרתי. כיום מוצעים לצרכן רהיטי עץ מלא הבנויים ממגוון סוגי העץ – מאלון הנפוץ והזול יחסית ועד למהגוני האקסקלוסיבי והיקר.

שימוש בעץ מלא מאפשר יצירת פלטות צבעים וסגנונות עיצוב מגוונים ביותר – ממיטה כפרית בגוון טבעי וברוח “של פעם” ומיטות אפיריון במראה עתיק ובצבעים עמוקים, ועד למיטות במראה מודרני, בעלות שלל פיתוחים טכנולוגיים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור כיוון ולהתאים את הסגנון של שלל הרהיטים בחדר השינה – שידות צד מיטה, שידות מגירות, ארון בגדים, שולחן טואלט ועוד.

מיטת עץ מלא בסגנון קלאסי

מיטת עץ לבנה בסגנון כפרי עם מגירות

מיטות עץ מלא – כל היתרונות

העלות: על פניו, בהשוואה לריהוט מפלטת “סנדוויצ'” או שבבית, מוצרים מעץ מלא עולים יקר יותר. ואומנם, העלות של מיטה מעץ מלא דווקא משתלמת לאורך השנים, וזאת בזכות החוזק והעמידות של המוצר. כאשר מיטות מעץ מעובד נוטות להתפרק לאחר שימוש של מספר שנים בודדות, המיטה מעץ מלא תאריך ימים והמראה של הריהוט אף ישתבח עם הזמן, בזכות תהליך טבעי של הכהה והעמקת הצבע. כך שבחשיבה לטווח ארוך, ההשקעה במיטות מעץ מלא תתברר כחסכונית.

האיכות: האיכות של מיטות עץ מלא מתבטאת בעמידות המוצר בפני נזקי הזמן והסביבה, ביציבות של המבנה ובחוזקו, בשמירה על המרקם והגימור ואף בפן הבריאותי: עץ מעובד מודבק לעיתים על ידי דבקים סינטטיים, חלקם רעילים. מיטת עץ מלא, לעומת זאת, אינה מכילה חומרים כימיים ולכן לא תסכן את בריאותכם.

המראה: כולנו מודעים לחשיבות של יצירת אווירה חמימה ורומנטית בחדר השינה. מיטה זוגית רחבה מעץ מהגוני מלא, במראה אצילי ויוקרתי, תיצור עבורכם חלל אינטימי וחושני וכך, בעקיפין, תתרום למערכת היחסים ביניכם. גם כאשר מדובר במיטת יחיד שתמוקם בחדר אורחים או בחדר ילדים, המראה המסוגנן והקלאסי של המיטה יתרום ליצירת אווירה נינוחה ונעימה. עץ מלא הינו חומר גלם גמיש ביותר, ועל כך, ניתן ליצור ממנו שלל דגמים בסגנונות מיוחדים ובהתאמה אישית.

הנוחות: העדפת סגנון מיטה זה או אחר תלויה בטעם אישי, ועל טעם וריח, כידוע, לא מתווכחים. ואומנם, ישנו שיקול אחד בבחירת המיטה שהוא בגדר הקונצנזוס: מיטה זוגית או מיטת יחיד לילדים ולנוער חייבת להיות נוחה. איכות השינה משפיע על התפקוד היום יומי, על הבריאות הכללית ועל מצבנו הנפשי. בזכות חומרי גלם איכותיים וחזקים, מיטה מעץ מלא, בשילוב עם מזרן אורטופדי, תספק לכם את כל התנאים לשינה עמוקה ללא הפרעות.

מיטה מעץ מהגוני מעוטרת גילופים מיטת עץ עם קפיטונז' קדמי ואחורי

לפני רכישת מיטה מעץ מלא

מספר סוגיות שכדאי לתת עליהן את הדעת כאשר אתם מקבלים החלטות בנוגע למיטת עץ מלא.

גודל ומבנה המיטה

התאימו את גודל, רוחב ומשקל המיטה לצרכים שלכם. לפני הכל, מיטת שינה הינה פריט פונקציונלי ולכן חשוב שהקריטריונים הפיזיים של המיטה יהיו נכונים עבורכם. כך למשל, אם אתם אוהבים תחושת המרחב וזקוקים לחופש התנועה, המיטה שלכם צריכה להיות רחבה מהממוצע. אם אתם כבדי משקל, תבחרו במיטה כבדה ונמוכה, ואם אתם נוהגים לקרוא או לצפות בטלוויזיה לפני השינה, רכשו מיטה עם משענת גבוהה ונוחה.

מיטה יהודית מעץ מלא

עבור משפחות מהציבור הדתי קיימת סוגיה נוספת הלכתית שמחייבת רכישת מיטה עם הפרדה יהודית. מיטה יהודית זוגית למעשה בנויה משתי מיטות אשר מחוברות במסגרת אחת. בימי נידה ניתן להזיז מיטה אחת כך שייווצר מרחק של כ-40 ס”מ בין שתי המיטות. הנושא של עץ מלא כחומר גלם הופך לחשוב עוד יותר כאשר מדובר במיטות יהודיות. הזזת המיטה מדי חודש היא פעולה ששוחקת את מבניה, לכן מיטה יהודית מעץ מלא תישאר תקינה לשנים ארוכות להבדיל ממיטות העשויות מסנדוויץ או סיבית שיתבלו במהרה.

מיטת עץ לבנה עם הפרדה יהודית מיטת עץ עם אחסון

ניתן למצוא דגמים של מיטות יהודיות מעץ בחנויות רהיטים, ואילו המבחר די מוגבל. אם ברצונכם לשלב בין מספר דרישות פונקציונליות ועיצוביות עם הפרדה יהודית מומלץ להזמין מיטת עץ מלא בהתאמה אישית ולקבל מוצר איכות שמתאים לחדר השינה והבעלים כמו כפפה ליד.

מיטה עם פתרונות אחסון

אם אתם גרים בדירה קטנה עם מחסור במקומות אחסון, המיטה שלכם היא הזדמנות נהדרת להגדיל את שטח האחסון באופן משמעותי. מתחת למיטה ניתן לשלב ארגז אחסון נפתח או מגירות צדדיות נשלפות במגוון גדלים וצורות.

לקטלוג מיטות עץ מלא >